TopService voor veeleisende klanten
- Studieboek
- Illustraties
Hoe bied je magnifieke service aan veeleisende klanten?Uw organisatie staat dagelijks in contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen zijn tevreden met alles, maar anderen leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken. In dit boek focussen we ons op deze laatste groep: kritische klanten die gewend zijn aan topservice in diverse sectoren zoals dienstverlening, retail, zorg en publieke dienstverlening.Deze k... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 26,50 en € 26,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Hoe bied je magnifieke service aan veeleisende klanten?
Uw organisatie staat dagelijks in contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen zijn tevreden met alles, maar anderen leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken. In dit boek focussen we ons op deze laatste groep: kritische klanten die gewend zijn aan topservice in diverse sectoren zoals dienstverlening, retail, zorg en publieke dienstverlening.
Deze klanten zijn mondiger geworden, kennen hun rechten en maken er gebruik van. Het is een uitdaging om hen een geweldige ervaring te bieden, maar het zijn de medewerkers die het verschil kunnen maken. Websites, formulieren, chatbots, klantruimten, procedures en leidinggevenden hebben dit vermogen veel minder. Het is uw persoonlijke touch, de passie en het plezier dat u in uw werk uitstraalt wat klanten echt zien, voelen en horen.
Zes praktische principes voor het werken met veeleisende klanten
Gebaseerd op onze ervaring hebben we zes praktische principes ontwikkeld om met veeleisende klanten om te gaan. Deze principes zullen u inspireren om nog beter te worden in het bieden van magnifieke service. Jean-Pierre Thomassen, een ervaren organisatieadviseur en auteur van meerdere klantgerelateerde boeken, ondersteunt organisaties bij de transitie naar een klant- en servicegerichte focus. Daarnaast is Dennis Opstal, een werktuigbouwkundig engineer met een passie voor excellente klantbeleving, werkzaam als Senior Manager After Sales Europe voor een exclusief automerk.
Klantbeleving als onderscheidende factor
Excellente klantbeleving is een essentiële factor waarmee organisaties daadwerkelijk het verschil kunnen maken. Dit boek biedt waardevolle inzichten en praktische adviezen om uw organisatie naar een hoger niveau van klantenservice te tillen. Of u nu werkt in dienstverlening, retail, zorg of publieke dienstverlening, dit boek zal u inspireren om uw klanten een bijzondere ervaring te bieden.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21 x 14,8 x 1,6 cm |
Gewicht | 259 g |
Overig
Aantal pagina's | 160 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Sep-21 |
Algemeen
EAN | 9789024443932 |
---|