Noordhoff Marketingcommunicatie in 14 stappen
- Studieboek
Heldere weergave van marketing- en marketingcommunicatiestrategieOntdek de heldere weergave van de relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie met het boek "Marketingcommunicatie in 14 stappen". Dit boek behandelt de nieuwste inzichten en modellen op het gebied van marketingcommunicatie en biedt een geïntegreerde benadering van zowel online als offline kanalen.14 stappen voor succes in hedendaagse marketingc... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 82,95 en € 82,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Heldere weergave van marketing- en marketingcommunicatiestrategie
Ontdek de heldere weergave van de relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie met het boek "Marketingcommunicatie in 14 stappen". Dit boek behandelt de nieuwste inzichten en modellen op het gebied van marketingcommunicatie en biedt een geïntegreerde benadering van zowel online als offline kanalen.
14 stappen voor succes in hedendaagse marketingcommunicatie
Met dit boek leer je alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Het geeft een uitstekende voorbereiding op de beroepspraktijk en laat zien welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie.
Nieuwste inzichten en modellen van het vakgebied
Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied. Een uniek aspect van dit boek is de plaatsing van online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie. Hierdoor wordt duidelijk dat online tools meer zijn dan alleen een middel en zij verdienen een plaats in het Owned, Paid & Earned Media model.
Aandacht voor merkidentiteit, positionering en creativiteit
Dit boek besteedt volop aandacht aan belangrijke aspecten zoals merkidentiteit, positionering, creativiteit en de toepassing van het marketingcommunicatievraagstuk en consumenteninzichten. Je leert hoe je jouw merk effectief kunt positioneren en creatieve marketingcommunicatie kunt ontwikkelen.
Actueel en geactualiseerd
Deze vernieuwde tweede editie van Marketingcommunicatie in 14 stappen is aangepast op basis van feedback van lezers en actuele ontwikkelingen en inzichten. Het boek bevat talloze nieuwe voorbeelden van visies, missies, waarden en positioneringen, gebaseerd op actuele gebruiks- en bereikcijfers en recente onderzoeken en rapporten. Daarnaast is er uitgebreide aandacht voor nieuwe marketingcommunicatiemiddelen zoals TikTok en het toenemende belang van online fenomenen zoals podcasts, vloggers, influencer marketingcommunicatie, video-on-demanddiensten en voice technologie zoals smart speakers.
Geschikt voor hbo-opleidingen en ondersteunend materiaal
Marketingcommunicatie in 14 stappen is zeer geschikt voor hbo-opleidingen in de richtingen marketing, communicatie, creative business en bedrijfskunde, vanaf de propedeuse. Studenten vinden in de ondersteunende online omgeving toetsvragen en verdiepingsstof. Voor docenten zijn er cases, collegesheets, figuren en tabellen beschikbaar. Daarnaast kunnen docenten gebruikmaken van www.toetsopmaat.nl om toetsen samen te stellen. Dit boek is ook beschikbaar als e-book via het platform Bookshelf.
Over de auteurs
Guy van Liemt RM is een ervaren bedrijfseconoom en marketingprofessional, met werkervaring bij gerenommeerde bedrijven als Shell, Unilever en Procter & Gamble. Hij is tegenwoordig werkzaam als strategisch marketing- en brandingadviseur. Gert Koot is eigenaar van het adviesbureau Branded Entertainment en heeft een passie voor marketingcommunicatie, merken en media. Door hun expertise en ervaring bieden zij een waardevolle bron van kennis en inzicht in het vakgebied van marketingcommunicatie.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 27,9 x 19,4 x 4,2 cm |
Gewicht | 1908 g |
Overig
Aantal pagina's | 704 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 2 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2021 |
Algemeen
EAN | 9789001752224 |
---|---|
Merk | Noordhoff |