Bigbusinesspublishers Theedozen en olifantenpaadjes
Ontdek hoe je de ultieme klantbeleving creëertWil jij ervoor zorgen dat je klanten een fantastische ervaring hebben en keer op keer bij jou terugkomen? Het verbeteren van de klantwaarde en klantbeleving zit vaak verscholen in kleine details die eenvoudig te regelen zijn. En het beste van alles is dat jij er zelf ook blij van wordt! In het praktische boek van Ronald Koopman, geen overweldigende theorieën, maar grappige anekdot... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 22,50 en € 22,50
Productinformatie
Ontdek hoe je de ultieme klantbeleving creëert
Wil jij ervoor zorgen dat je klanten een fantastische ervaring hebben en keer op keer bij jou terugkomen? Het verbeteren van de klantwaarde en klantbeleving zit vaak verscholen in kleine details die eenvoudig te regelen zijn. En het beste van alles is dat jij er zelf ook blij van wordt! In het praktische boek van Ronald Koopman, geen overweldigende theorieën, maar grappige anekdotes en verrassende spiegels die je worden voorgehouden.
Tips en eye-openers voor een onvergetelijke klantbeleving
Binnen de drukte van alledag is het soms lastig om de kansen die voor je liggen te zien. Ronald Koopman daagt je uit om in te zoomen op de details die het verschil maken. Met zijn inspirerende foto's en waardevolle tips weet hij je te prikkelen en te motiveren om anders naar klantbeleving te kijken. Of het nu gaat om de boodschap die theedozen jou kunnen vertellen of het belang van het volgen van 'olifantenpaadjes' - dit boek laat je zien hoe:
- Je de klantbeleving met simpele inzichten enorm kunt verbeteren
- Verrassende details een groot verschil maken in de beleving van je klanten
- Je op een systematische manier aandacht kunt besteden aan klantgerichtheid
- Inspiratie leidt tot briljante ideeën
- Je daadwerkelijk impact kunt maken en hoe geweldig dat voelt
Achtergrond van Ronald Koopman
Ronald Koopman is een gerenommeerde organisatieadviseur en expert op het gebied van klant- en resultaatgericht organiseren. Hij heeft talloze organisaties succesvol ondersteund bij het verbeteren van hun klantgerichtheid en het behalen van betere bedrijfsresultaten. Met dit boek krijg jij toegang tot zijn expertise en ervaring, waardoor jij ook kunt zorgen voor enthousiaste klanten en een bloeiend bedrijf.
Ontdek hoe jij de ultieme klantbeleving kunt creëren en hoe dit niet alleen je klanten, maar ook jouzelf gelukkig maakt. Bestel nu het boek van Ronald Koopman en ontdek hoe je met kleine veranderingen een wereld van verschil kunt maken.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 20,3 x 15,6 x 2 cm |
Gewicht | 496 g |
Overig
Aantal pagina's | 192 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juni 2021 |
Algemeen
EAN | 9789493171244 |
---|---|
Merk | Bigbusinesspublishers |