Boeie!
Boeie! - Een Gids voor ImpactHoe kun je je impact vergroten? Wat kunnen bedrijven leren van Spielberg, Aristoteles en Sting? En wat kun je gebruiken uit de wereld van fictie? Voor ondernemingen en andere organisaties is het vinden van de heilige graal: de kennis om een positief en resonerend verhaal te vertellen. Een verhaal dat de harten en hoofden van hun stakeholders aanspreekt en hen aanzet tot actie. Boeie! is dé gids ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 29,99 en € 29,99
Productinformatie
Boeie! - Een Gids voor Impact
Hoe kun je je impact vergroten? Wat kunnen bedrijven leren van Spielberg, Aristoteles en Sting? En wat kun je gebruiken uit de wereld van fictie? Voor ondernemingen en andere organisaties is het vinden van de heilige graal: de kennis om een positief en resonerend verhaal te vertellen. Een verhaal dat de harten en hoofden van hun stakeholders aanspreekt en hen aanzet tot actie.
Boeie! is dé gids voor belangenbehartigers die op zoek zijn naar impact. In dit boek leer je hoe je de kracht van verhalen kunt benutten en de principes ervan kunt toepassen. Je krijgt inzicht in de verborgen werking van een goed verhaal aan de hand van concrete voorbeelden uit films, televisieseries, romans, stripverhalen en fotografie. Daarnaast putten we inspiratie uit de realiteit van de bedrijfswereld.
We presenteren een breed scala aan recente en bekende case studies, waaronder de impact van de covidcrisis. Hierdoor krijg je een dieper begrip van de succesvolle strategieën die organisaties hebben toegepast. Daarnaast laten we zien hoe je je eigen verhaal kunt vormgeven en gebruiken in lobbycampagnes voor maximale invloed.
Verhalen als personages
Een bijzondere invalshoek die we in dit boek bespreken, is de mogelijkheid voor bedrijven om zichzelf als een personage te karakteriseren. Door jouw organisatie als een personage te presenteren, maak je het verhaal nog boeiender en creëer je een sterke connectie met je doelgroep.
Boeie! is een onmisbaar handboek voor iedereen die zijn impact wil vergroten en op zoek is naar effectieve strategieën om een positief en resonerend verhaal te vertellen. Door de principes van storytelling toe te passen en met inspirerende voorbeelden uit diverse bronnen, leer je hoe je mensen kunt raken en in beweging kunt brengen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 25,5 x 18,5 x 2,5 cm |
Gewicht | 446 g |
Overig
Aantal pagina's | 208 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Nov-21 |
Algemeen
EAN | 9789401477901 |
---|