Klanthelden in de 9+ organisatie
- Studieboek
Ontdek de wereld van KlantheldenWelk bedrijf droomt er niet van om klanten zo enthousiast te maken dat ze er zelfs een tatoeage van zouden willen laten zetten? Dit is precies waar Klanthelden voor staan. Klanthelden zijn ervaringen, processen, medewerkers, teams of zelfs hele organisaties die klanten emotioneel raken en zorgen voor een hoge mate van loyaliteit, uitzonderlijke klanttevredenheid en spontane aanbevelingen. Dit a... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 32,50 en € 32,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Ontdek de wereld van Klanthelden
Welk bedrijf droomt er niet van om klanten zo enthousiast te maken dat ze er zelfs een tatoeage van zouden willen laten zetten? Dit is precies waar Klanthelden voor staan. Klanthelden zijn ervaringen, processen, medewerkers, teams of zelfs hele organisaties die klanten emotioneel raken en zorgen voor een hoge mate van loyaliteit, uitzonderlijke klanttevredenheid en spontane aanbevelingen. Dit alles resulteert natuurlijk ook in commercieel succes.
De weg naar excellent Customer Experience Management
Met het boek "Klanthelden in de 9+ organisatie" openen we de deur naar deze nieuwe wereld van klantgerichtheid. Dit boek biedt waardevol inzicht in methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren. Het bevat cases, achtergronden en resultaten van toonaangevende bedrijven die hier al mee aan de slag zijn gegaan. Daarnaast worden de benodigde competenties belicht om een 9+ organisatie te worden en worden nieuwe verbanden gelegd tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren.
Rendement van zachte factoren
In "Klanthelden in de 9+ organisatie" ervaar je het harde rendement van zachte factoren. Het boek bouwt voort op de ideeën uit "The Experience Economy" en geeft duidelijke richtlijnen voor bedrijven wereldwijd om zich te onderscheiden en te concurreren op basis van memorabele en emotionele ervaringen. Dit is essentieel in de huidige markt waar klanten steeds hogere eisen stellen.
Getuigenissen van experts
Het succesverhaal van Coolblue vormt een bron van inspiratie. De obsessieve gedrevenheid tot verbetering, maximale empowerment van medewerkers en totale betrokkenheid van het management hebben ervoor gezorgd dat Coolblue erin slaagt om een emotionele klik te maken met klanten, collega's en relaties. Dit boek is dan ook een absolute aanrader voor elke klantgerichte manager, volgens Pieter Zwart, de CEO van Coolblue.
Berry Veldhoen en Stephan van Slooten zijn respectievelijk directeur en partner bij Altuïtion, een toonaangevend Customer Experience Consultancy bedrijf. Ze hebben ruim 160 Customer Journeys uitgevoerd met organisaties in diverse branches. Eerder hebben zij de bestseller "De 9+ organisatie: van marketshare naar mindshare" geschreven, een boek dat veel succes heeft gehad en dat de basis vormde voor "Klanthelden in de 9+ organisatie".
Samengevat is "Klanthelden in de 9+ organisatie" de ultieme handleiding voor bedrijven die streven naar een uitzonderlijke klantbeleving. Het boek biedt praktisch advies, inspirerende cases en de nodige inzichten om een Klantheld te worden en het volle potentieel van excellent Customer Experience Management te benutten.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,1 x 15,2 x 1,7 cm |
Gewicht | 425 g |
Overig
Aantal pagina's | 198 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | februari 2021 |
Algemeen
EAN | 9789089655745 |
---|