Verkopen, onderhandelen en accountmanagement
Duurzaam onderscheiden met professionele en innovatieve medewerkersDe marktomstandigheden, de samenwerking in de keten en de technologische ontwikkelingen veranderen in een razend tempo. Het wordt steeds moeilijker om ons duurzaam te onderscheiden met onze producten en processen. Daarom is het juist de inzet en expertise van onze professionele en innovatieve medewerkers die het echte verschil maken. Met hun kennis, inzicht en... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 48,51 en € 48,51
Productinformatie
Duurzaam onderscheiden met professionele en innovatieve medewerkers
De marktomstandigheden, de samenwerking in de keten en de technologische ontwikkelingen veranderen in een razend tempo. Het wordt steeds moeilijker om ons duurzaam te onderscheiden met onze producten en processen. Daarom is het juist de inzet en expertise van onze professionele en innovatieve medewerkers die het echte verschil maken. Met hun kennis, inzicht en creativiteit kunnen zij adequaat reageren op veranderingen en deze zelfs voor zijn. Dit boek is speciaal geschreven voor verkopers, onderhandelaars, business- en accountmanagers om hen te ondersteunen bij het behalen van succes in deze dynamische omgeving.
Effectief omgaan met veranderingen in de markt
Wanneer de markt verandert, is het niet producten en processen die ons succes bepalen, maar onze proactieve houding en de keuzes die we maken. Het is niet producten verkopen door concurrenten te verslaan, maar klanten aan ons binden door waarde toe te voegen aan hun organisatie. Dit boek biedt concrete handvatten om effectief om te gaan met veranderingen, doelbewust te zijn en prioriteiten te stellen. Daarnaast stimuleert het boek het ontwikkelen van creatieve initiatieven en het zoeken naar samenwerking voor maximale resultaten.
Focus op klantbinding en succesvol onderhandelen
Deze nieuwe omgeving vraagt om verkopers, onderhandelaars, business- en accountmanagers die zich richten op het binden van klanten. Dit boek biedt praktische tips en strategieën om succesvol te onderhandelen en klanten aan ons te blijven binden. Het helpt om excuses te elimineren en in plaats daarvan te focussen op doelgerichtheid, creativiteit en het benutten van samenwerkingsverbanden. Met dit boek in handen beschikken professionals over de nodige tools om effectief in te spelen op deze veranderende markt en succesvolle groei te realiseren voor zowel henzelf als hun organisatie.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,1 x 16,1 x 4,7 cm |
Gewicht | 813 g |
Overig
Aantal pagina's | 412 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2021 |
Algemeen
EAN | 9789464350241 |
---|