Management Impact Excelleren in Service
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Excelleren in Service: Een Robuuste Roadmap naar Duurzaam SuccesBen jij op zoek naar manieren om jouw organisatie te transformeren tot een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? Ontdek dan 'Excelleren in Service', hét boek dat de tien belangrijkste veranderingen beschrijft die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit boek biedt... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 46,95 en € 46,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Excelleren in Service: Een Robuuste Roadmap naar Duurzaam Succes
Ben jij op zoek naar manieren om jouw organisatie te transformeren tot een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? Ontdek dan 'Excelleren in Service', hét boek dat de tien belangrijkste veranderingen beschrijft die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit boek biedt een complete roadmap voor het organisatorische omdenken op het gebied van dienstverlening, strategie, bedrijfscultuur, innovatie en de operatie.
Met meer dan 120 praktijkvoorbeelden, twintig tools en twee scans krijg je concrete handvatten om daadwerkelijk werk te maken van excellente klantgerichtheid, voorbij mooie woorden, 'projectjes' en goedbedoelde initiatieven. Dit boek gaat verder dan de standaard benadering en biedt een vernieuwende kijk op service als menselijke waarde.
Van Standaard Management-ABC naar Anders Denken en Kiezen
'Excelleren in Service' neemt je mee op een inspirerende reis van het standaard management-abc naar anders denken en andere keuzes durven maken. Ontdek de tien paradigmashifts die nauwgezet worden omschreven, compleet met real-life cases. Deze shifts zullen je helpen om nieuwe doelen te nastreven, doelen geladen met emotie en oprechtheid.
Weg met het doordraven in businessmodel canvassing, digitale transformatie en standaardisering. 'Excelleren in Service' benadrukt dat service geen kostenpost is, maar een investering in klantsucces. Laat je inspireren door Egbert Jan van Bel, expert in klantgerichtheid en auteur van 'Kloteklanten', die benadrukt dat service een integraal onderdeel hoort te zijn van de bedrijfsstrategie.
Transformeer Jouw Organisatie en Stel de Klantbeleving Centraal
Dit boek is een must-read voor elke organisatie die de norm wil stellen op het gebied van service excellence en de klantbeleving centraal wil stellen. Prof. dr. Jenny van Doorn, Professor in Services Marketing aan de Rijksuniversiteit Groningen, benadrukt het belang van wetenschappelijk onderbouwde inzichten en inspireert aan de hand van inspirerende voorbeelden. Leer hoe dienstverleners, maar ook productieorganisaties, het omdenken naar excellente service vorm kunnen geven aan de hand van tien paradigmashifts.
'Excelleren in Service' is een waardige opvolger van het bekroonde boek 'Service Excellence' en biedt een waardevolle handleiding voor organisaties die willen excelleren in service en hun klanten willen betoveren en binden. Waar wacht je nog op? Transformeer jouw organisatie en creëer duurzaam succes door te excelleren in service!
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 25 x 17,2 x 2,3 cm |
Gewicht | 705 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 250 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juni 2019 |
Algemeen
EAN | 9789462763425 |
---|---|
Merk | Management Impact |