Tijd voor Nieuwe Zaken
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek Tijd voor Nieuwe Zaken - Werk met zingeving en verbindingBen jij op zoek naar meer betekenis in je werk? Wil je graag werken in een organisatie die echt iets bijdraagt? Je bent niet de enige die dit verlangt. In een wereld waar individualisme, competitie en eigenbelang de boventoon voeren, verschuiven we steeds meer naar een wereld van verbinding, saamhorigheid en zingeving. Bij deze nieuwe wereld hoort ook een nieuwe ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 28,50 en € 28,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek Tijd voor Nieuwe Zaken - Werk met zingeving en verbinding
Ben jij op zoek naar meer betekenis in je werk? Wil je graag werken in een organisatie die echt iets bijdraagt? Je bent niet de enige die dit verlangt. In een wereld waar individualisme, competitie en eigenbelang de boventoon voeren, verschuiven we steeds meer naar een wereld van verbinding, saamhorigheid en zingeving. Bij deze nieuwe wereld hoort ook een nieuwe manier van werken en organiseren. En dat is waar Tijd voor Nieuwe Zaken om de hoek komt kijken.
Tijd voor Nieuwe Zaken is speciaal ontworpen voor iedereen die graag wil werken vanuit een diepere verbinding met zichzelf en zijn omgeving. Dit boek helpt je bij het ontdekken van jouw hogere doel, het toepassen van innovatieve businessmodellen en het vormgeven van organisaties die werkelijk verbonden zijn. Het laat zien dat het mogelijk is om te doen wat goed is voor zowel jezelf als je omgeving, terwijl je tegelijkertijd een gezonde financiële winst kunt behalen. Het is tijd voor verbinding, het is tijd voor nieuwe zaken.
Over de auteur Judith Manshanden
Judith Manshanden, geboren in 1979, heeft een achtergrond in psychologie en heeft gewerkt als consultant bij Boer & Croon. In 2013 koos ze ervoor om zich te wijden aan sociaal ondernemerschap. Ze is de oprichter van het GEEF café, een sociaal horecaconcept dat werkt volgens het 'pay as you can'-businessmodel. Met haar uitgebreide ervaring en expertise brengt Judith Manshanden haar inzichten en inspiratie in Tijd voor Nieuwe Zaken.
"Om te kunnen navigeren in stormachtig weer, moet je koers houden. In Tijd voor Nieuwe Zaken ontdek je wat dit precies van je vraagt en hoe je een echte leider kunt zijn in de toekomst." - Farid Tabarki, oprichter en CEO van Studio Zeitgeist.
"Dit boek beschrijft onze tijd uitstekend en nodigt je uit om de kansen die zich voordoen met heel je hart en gezond verstand te benutten." - Ted van den Bergh, directeur van Triodos Foundation.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 15,8 x 1,7 cm |
Gewicht | 465 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 197 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2016 |
Algemeen
EAN | 9789462761063 |
---|