Customer delight in 5 stappen
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek het geheim van Customer Delight en excellente klantgerichtheidSteeds meer organisaties realiseren zich dat het hebben van tevreden klanten niet genoeg is om echt succesvol te zijn. Een tevreden klant kan immers gemakkelijk overstappen en de organisatie niet aanbevelen. Daarom leggen veel organisaties de lat hoger en streven ze naar Customer Delight. Ze willen enthousiaste klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 29,94 en € 29,94
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek het geheim van Customer Delight en excellente klantgerichtheid
Steeds meer organisaties realiseren zich dat het hebben van tevreden klanten niet genoeg is om echt succesvol te zijn. Een tevreden klant kan immers gemakkelijk overstappen en de organisatie niet aanbevelen. Daarom leggen veel organisaties de lat hoger en streven ze naar Customer Delight. Ze willen enthousiaste klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een 10 geven. Maar hoe kun je dit bereiken? Dit boek biedt het antwoord.
Praktijkvoorbeelden en een vijf-stappenplan voor excellente klantgerichtheid
Dit boek is gebaseerd op vele praktijkvoorbeelden uit Nederlandse organisaties die excelleren in klantgerichtheid. Het laat zien hoe zij grote percentages enthousiaste klanten en een zeer hoge Net Promoter Score realiseren. De auteurs presenteren een aanpak in vijf stappen, waarbij een organisatie alle aspecten van het bedrijf zo vormgeeft dat klanten telkens weer een verrassende klantgerichtheid ervaren.
Deze aanpak gaat verder dan alleen een trucje; het bouwt echte klantgerichtheid in de vezels en het DNA van de organisatie. Of je nu een directeur, manager, projectleider of werkgroep bent, dit boek is jouw praktische gids om morgen concreet aan de slag te gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight.
Verbeter je klantgerichtheid en leer van andere succesverhalen
Dit boek bevat niet alleen een heldere uitleg van de methode, maar ook verschillende nuttige methoden, tips en tricks. Bovendien worden excellente klantervaringen uit diverse branches gedeeld, waardoor je kunt leren van de successen van andere organisaties. Of je nu net begint met het verbeteren van je klantgerichtheid of al op weg bent, dit boek zal je inspireren en helpen om de zaken nog verder te verbeteren.
Ga mee op de reis naar Customer Delight en ontdek hoe je jouw organisatie kunt transformeren in een plek waar klanten niet alleen tevreden zijn, maar begeesterd raken!
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21 x 14,8 x 1 cm |
Gewicht | 234 g |
Overig
Aantal pagina's | 100 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-14 |
Algemeen
EAN | 9789462760004 |
---|