Lof der commercie
Een Nieuwe Kijk op Marketing: Een essaybundelOverconsumptie, verspilling, verslaving, smakeloosheid, slechte eetgewoonten en vervlakking van de media; dit zijn enkele maatschappelijke problemen die vaak worden toegeschreven aan marketing en reclame. Maar is deze veronderstelling wel helemaal terecht? In de essaybundel "Een Nieuwe Kijk op Marketing" probeert auteur Ruurd Mulder een genuanceerd beeld te schetsen van het marketi... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 18,35 en € 18,35
Productinformatie
Een Nieuwe Kijk op Marketing: Een essaybundel
Overconsumptie, verspilling, verslaving, smakeloosheid, slechte eetgewoonten en vervlakking van de media; dit zijn enkele maatschappelijke problemen die vaak worden toegeschreven aan marketing en reclame. Maar is deze veronderstelling wel helemaal terecht? In de essaybundel "Een Nieuwe Kijk op Marketing" probeert auteur Ruurd Mulder een genuanceerd beeld te schetsen van het marketingvak.
De Impact van Marketing op de Maatschappij
Deze essaybundel stelt de vraag of marketeers daadwerkelijk te weinig oog hebben voor de maatschappelijke gevolgen van hun handelen. Mulder verkent de reikwijdte van commerciële inzichten en onderzoekt waar de grens ligt tussen verleiding en bedrog. Zijn de mogelijkheden die marketeers hebben om ons te beïnvloeden werkelijk zo groot als we denken? Door middel van voorbeelden en anekdotes worden deze vragen vanuit verschillende perspectieven belicht.
Herkenning en Ambivalentie
Als je ooit tegen wil en dank in een commerciële functie terecht bent gekomen, zul je je ongetwijfeld herkennen in de twijfels en ambivalente houding van de auteur. Mulder laat zien dat een marketeer niet per definitie geneigd is tot alle kwaad, maar ook niet per se bekwaam is tot enig goeds. Door de nuance die hij aanbrengt, zul je je gesterkt voelen in de overtuiging dat er ook binnen het marketingvak ruimte is voor positieve bijdragen aan de wereld.
Een Must-Read voor Marketeers en Geïnteresseerden
"Een Nieuwe Kijk op Marketing" is een inspirerende essaybundel die zich uitstekend leent voor zowel marketeers als geïnteresseerden in de invloed van marketing op de maatschappij. Mulder daagt lezers uit om kritisch na te denken over de rol van marketing en reclame, en biedt nieuwe inzichten die zorgen voor een bredere, meer genuanceerde kijk op het vakgebied.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,5 x 13,5 x 1,6 cm |
Gewicht | 256 g |
Overig
Aantal pagina's | 183 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Co-illustrator | |
Co-redacteur | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Illustrator | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2015 |
Vertaald door |
Algemeen
EAN | 9789462544819 |
---|