No budget marketing
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
No Budget Marketing: Bespaar op uw marketingbudget en krijg meer klantenWilt u nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden zonder torenhoge marketingbudgetten? No Budget Marketing is het slimme alternatief dat u nodig heeft. In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u uw dure reclamecampagnes kunt vervangen door een gerichte, messcherpe strategie, waarmee u niet alleen geld bespaart, maar ook extra kl... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 32,59 en € 32,59
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
No Budget Marketing: Bespaar op uw marketingbudget en krijg meer klanten
Wilt u nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden zonder torenhoge marketingbudgetten? No Budget Marketing is het slimme alternatief dat u nodig heeft. In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u uw dure reclamecampagnes kunt vervangen door een gerichte, messcherpe strategie, waarmee u niet alleen geld bespaart, maar ook extra klanten oplevert.
Traditionele reclameboodschappen kunnen nooit op tegen mond-tot-mondreclame van oprecht tevreden klanten. Met No Budget Marketing leert u op een andere manier om te gaan met klanten en media, zodat zij uw ambassadeurs worden. Ontdek hoe u de pers op uw hand krijgt en nieuwe klanten zelf kunt laten kennismaken met uw product of dienst. Want een goede eerste ervaring is de allerbeste reclame!
Combineer No Budget Marketing met traditionele technieken
Misschien denkt u dat No Budget Marketing een antireclameboek is, maar niets is minder waar. Het kan juist uitstekend gecombineerd worden met traditionele marketing- en communicatietechnieken. Dit boek helpt u te bepalen welk middel het meest effectief is voor welk doel, en laat zien hoe No Budget Marketing en traditionele marketing elkaar kunnen versterken.
Of uw marketingbudget nu groot of klein is, No Budget Marketing is een onmisbare aanvulling op uw marketinggereedschapskist. Het biedt praktische adviezen en prikkelt uw denkwijze, zonder u te bedelven onder adviesrapporten.
Over de auteur
Jos Burgers is een gerenommeerde auteur op het gebied van klantgerichtheid, marketing, relatiemanagement en acquisitie. Hij heeft onder andere de bestseller "Klanten zijn eigenlijk nét mensen!" geschreven. Als zelfstandig marketingadviseur helpt hij organisaties bij het vinden en binden van klanten. Met zijn prikkelende aanpak en praktische adviezen zorgt hij ervoor dat zijn klanten succesvol worden in hun marketinginspanningen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,5 x 13,5 x 1 cm |
Gewicht | 219 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 140 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2015 |
Algemeen
EAN | 9789462201415 |
---|