Reputatie onder druk
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Effectief Reputatiemanagement en CrisiscommunicatieIn deze tijd waarin vertrouwen, ethiek en transparantie centraal staan, is effectief reputatiemanagement en crisiscommunicatie van essentieel belang. Organisaties, bedrijven en bestuurders bevinden zich onder een vergrootglas en zijn kwetsbaarder dan ooit tevoren. Denk aan geruchtmakende gevallen zoals Shell en Nigeria, T-Mobile en Youp van 't Hek, of de examenfraude bij InHo... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 40,39 en € 40,39
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Effectief Reputatiemanagement en Crisiscommunicatie
In deze tijd waarin vertrouwen, ethiek en transparantie centraal staan, is effectief reputatiemanagement en crisiscommunicatie van essentieel belang. Organisaties, bedrijven en bestuurders bevinden zich onder een vergrootglas en zijn kwetsbaarder dan ooit tevoren. Denk aan geruchtmakende gevallen zoals Shell en Nigeria, T-Mobile en Youp van 't Hek, of de examenfraude bij InHolland. Tegenwoordig wordt een organisatie genadeloos afgerekend op onrechtmatigheden, mede dankzij het internet en sociale media. Een zorgvuldig opgebouwde reputatie kan in een oogwenk worden afgebroken.
Responsiveness: Het Sleutelwoord voor Reputatiebehoud
Responsiveness, oftewel de snelheid en effectiviteit van de reactie in geval van een crisis, bepaalt of uw reputatie blijft voortbestaan of ten onder gaat. In dit baanbrekende boek legt reputatie- en crisisexpert Frank Peters uit hoe een reputatie wordt gevormd en waarom de druk hierop steeds groter wordt. Hij biedt praktische handvatten om uw reputatie op te bouwen, te beschermen en te redden. Bovendien deelt hij waardevolle adviezen van toppers uit het vakgebied van reputatiemanagement.
Deskundige Auteur: Frank Peters
Frank Peters is een autoriteit op het gebied van corporate reputatiemanagement en crisiscommunicatie. Hij heeft ruim 25 jaar ervaring in het managen en beschermen van high-profile, corporate merken en heeft diverse Nederlandse en internationale vakprijzen ontvangen. Als voormalig Managing Director van de Nederlandse vestiging van het internationale public relationsadviesbureau Porter Novelli, beschikt hij over de kennis en expertise om u te begeleiden in het versterken van uw reputatie en het succesvol navigeren in crisissituaties.
Pak nu de regie over uw reputatie en leer hoe u effectief kunt omgaan met crisissituaties. Dit boek is een onmisbaar instrument voor professionals die de waarde van reputatiemanagement en crisiscommunicatie begrijpen en voorbereid willen zijn op de onvermijdelijke uitdagingen van de toekomst.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 0,9 cm |
Gewicht | 276 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aanraders | |
Aantal pagina's | 154 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | oktober 2014 |
Algemeen
EAN | 9789462201286 |
---|