Vakmedianet De HX factor
- Studieboek
De HX Factor: Transformeer je organisatie naar Human Experience ManagementMensen zijn geen grondstoffen, maar de essentie van elke organisatie. Het is de hoogste tijd dat Human Resources Management (HRM) transformeert naar Human Experience Management (HXM),waarbij de mens centraal staat en organisaties menselijker worden. In het boek De HX Factor reiken de auteurs maar liefst 99 praktische en soms revolutionaire ideeën aan ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 58,95 en € 58,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
De HX Factor: Transformeer je organisatie naar Human Experience Management
Mensen zijn geen grondstoffen, maar de essentie van elke organisatie. Het is de hoogste tijd dat Human Resources Management (HRM) transformeert naar Human Experience Management (HXM),waarbij de mens centraal staat en organisaties menselijker worden. In het boek De HX Factor reiken de auteurs maar liefst 99 praktische en soms revolutionaire ideeën aan om deze transformatie in gang te zetten. Dit boek is samengesteld door adviseurs van Deloitte Human Capital, een toonaangevende consulting firma, en de auteursopbrengsten gaan naar de Stichting Lezen en Schrijven.
Een nieuw perspectief op organisaties
Organisaties die mensgericht zijn, zijn gezonder, duurzamer, geliefder, lerender en succesvoller. De HX Factor biedt concrete handvatten voor mensgerichte organisaties op diverse gebieden, zoals leren en ontwikkelen, belonen en veranderen. Met inspirerende praktijkvoorbeelden en een aansprekende visie laten de ruim dertig auteurs zien hoe een omwenteling van HRM naar HXM kan plaatsvinden. Of je nu een HRM-directeur, een leidinggevende of gewoon geïnteresseerd bent in een menselijker organisatie, dit boek is een waardevolle bron van inspiratie en tips.
De impact van menselijke organisaties
De moderne mens verlangt van werk net zoveel als van liefde. Daarom is het nu de tijd om organisaties te humaniseren. De HX Factor draagt bij aan de toekomst van werk, welzijn en geluk. Hoogleraar Jaap Winter, partner bij Phyleon, benadrukt het belang van De HX Factor voor het centraal stellen van mensen in organisaties. Raymond van Hattem, directeur HRM ProRail, noemt het boek een bijdrage aan de omwenteling van HRM naar HXM. Lucas van Wees, directeur HRM Universiteit van Amsterdam en President European Association for People Management, raadt het boek aan voor iedereen die begaan is met de menselijkheid in organisaties. HRM-directeur Jolanda Sappelli van ASR is enthousiast over de inspirerende tips en noemt De HX Factor een aanwinst.
Laat je inspireren door De HX Factor en creëer een organisatie waarin de mens centraal staat. Maak van menselijke ervaringen de factor die het succes van je organisatie bepaalt!
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 22,7 x 22,3 x 3,3 cm |
Gewicht | 1421 g |
Overig
Aantal pagina's | 150 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2020 |
Algemeen
EAN | 9789462156340 |
---|---|
Merk | Vakmedianet |