Vakmedianet De Servicedesk
- Studieboek
- Illustraties
Een complete gids voor het ontwerp en de optimalisatie van een facilitaire servicedeskDeze uitgebreide gids biedt een logisch stappenplan voor het ontwerp, de bouw en de verbetering van een facilitaire servicedesk. Het boek behandelt alle aspecten van een servicedesk binnen het 'frontoffice-backoffice'-principe, inclusief de typering van facilitaire producten en diensten, de invloed van klanten op de dienstverlening en het on... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 53,50 en € 53,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Een complete gids voor het ontwerp en de optimalisatie van een facilitaire servicedesk
Deze uitgebreide gids biedt een logisch stappenplan voor het ontwerp, de bouw en de verbetering van een facilitaire servicedesk. Het boek behandelt alle aspecten van een servicedesk binnen het 'frontoffice-backoffice'-principe, inclusief de typering van facilitaire producten en diensten, de invloed van klanten op de dienstverlening en het ontwerp en de realisatie van de servicedesk.
Gedegen inzicht in het functioneren en de competentieontwikkeling van medewerkers
Daarnaast is er ruim aandacht voor het functioneren en de competentieontwikkeling van medewerkers in de servicedesk. Het boek bevat complete beschrijvingen, praktische tips en trucs voor verschillende aspecten zoals het FMIS, selfservice, callcenterfunctionaliteit, servicebalie, accountmanagement, processen tussen servicedesk en backoffice, kwaliteitsmanagement, sturing en beheersing, competentiemanagement, producten- en dienstencatalogus, contract- en informatiemanagement, en management en organisatie.
Inzicht in de impact van het internet of things op de evolutie van de servicedesk
Een ander belangrijk onderwerp dat aan bod komt, is de invloed van het internet of things op de evolutie van de servicedesk als onderdeel van het integrale management van de werkomgeving. Dit boek biedt generieke en gemakkelijk toepasbare oplossingen, die eenvoudig te vertalen zijn naar andere ondersteunende bedrijfsonderdelen.
Praktische handvatten voor professionals en gedegen voorbereiding voor studenten
Na lezing van dit boek hebben professionals zoals facilitymanagers, projectleiders, managers en medewerkers van een servicedesk direct praktische handvatten om aan de slag te gaan met het verbeteren en professionaliseren van hun servicedesk. Daarnaast bereidt het boek studenten gedegen voor op toekomstig werk in een facilitaire organisatie, waar ze te maken zullen krijgen met een servicedesk.
Updates in de nieuwe druk voor een nog completer beeld van de servicedesk
In de nieuwe druk is er extra aandacht besteed aan de positie van de servicedesk binnen organisaties en de benodigde informatie voor medewerkers om hun werk goed uit te voeren. Ook is het onderwerp contractmanagement en de rol en positie van de servicedesk daarin uitgebreid behandeld. Bovendien zijn de casussen geactualiseerd en is er een nieuwe casus van de servicdesk van Breda University of Applied Sciences (NHTV) toegevoegd.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 15,8 x 1,9 cm |
Gewicht | 525 g |
Overig
Aantal pagina's | 293 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 3 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Nov-18 |
Algemeen
EAN | 9789462156043 |
---|---|
Merk | Vakmedianet |