Great to Cool
Ontdek het inspirerende boek van René C.W. BoenderMaak kennis met René C.W. Boender, een internationaal gerenommeerde marketeer en advertising expert die al op jonge leeftijd zijn carrière begon bij het prestigieuze McCann. Hij heeft gewerkt aan enkele van 's werelds meest iconische campagnes, van Goodyear tot Coca-Cola en van Ola tot L'Oréal. In de jaren '90 richtte hij zijn eigen bureau, BBCW, op en sinds 2000 deelt hij zij... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 24,48 en € 24,48
Productinformatie
Ontdek het inspirerende boek van René C.W. Boender
Maak kennis met René C.W. Boender, een internationaal gerenommeerde marketeer en advertising expert die al op jonge leeftijd zijn carrière begon bij het prestigieuze McCann. Hij heeft gewerkt aan enkele van 's werelds meest iconische campagnes, van Goodyear tot Coca-Cola en van Ola tot L'Oréal. In de jaren '90 richtte hij zijn eigen bureau, BBCW, op en sinds 2000 deelt hij zijn kennis en ervaring met grote internationale bedrijven en CEO's als keynotespreker, gastdocent en adviseur.
Great to Cool: ervaar de kracht van business happiness
Great to Cool is het langverwachte boek van René Boender, boordevol energie, kennis en inspirerende visies. Als braincandies met een bite neemt hij je mee op een reis naar het vergroten van business happiness. Bladerend door de pagina's word je keer op keer gelukkiger, met een garantie van 100%!
Verrijk jezelf met concrete inzichten
Dit boek biedt jou als ondernemer, marketeer of leidinggevende waardevolle inzichten om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen. René Boender deelt zijn geheimen van succesvolle campagnes en verrassende marketingstrategieën die kunnen leiden tot exponentiële groei. Met concrete voorbeelden en praktische tips weet hij de essentie van het vergroten van business happiness te onthullen.
Word een visionaire leider met Great to Cool
Great to Cool helpt je niet alleen om je bedrijf te laten groeien, maar ook om een visionaire leider te worden. René Boender daagt je uit om anders te denken, nieuwe perspectieven te ontdekken en de status quo uit te dagen. Hij daagt je uit om los te breken van traditionele denkwijzen en jezelf open te stellen voor innovatie en vernieuwing. Het resultaat? Een organisatie die van goed naar geweldig gaat en de weg naar succes bewandelt met een glimlach.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21 x 13 x 2 cm |
Gewicht | 347 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 286 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 2 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | februari 2011 |
Algemeen
EAN | 9789461560117 |
---|