Lannoo Act human
De transformatie van marketeer naar Human ActivatorMarketing wordt vaak gezien als de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens. Maar willen we onze echte rol opnemen in deze onzekere en complexe tijden, dan moeten we afrekenen met dit stereotype. Het is tijd om onszelf opnieuw uit te vinden en een nieuwe naam aan te nemen: Human Activator.Van menselijke drijfveren naar langdurige relatiesHuman Activators gaan... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 29,99 en € 29,99
Productinformatie
De transformatie van marketeer naar Human Activator
Marketing wordt vaak gezien als de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens. Maar willen we onze echte rol opnemen in deze onzekere en complexe tijden, dan moeten we afrekenen met dit stereotype. Het is tijd om onszelf opnieuw uit te vinden en een nieuwe naam aan te nemen: Human Activator.
Van menselijke drijfveren naar langdurige relaties
Human Activators gaan uit van de diepere menselijke drijfveren en benaderen merken als mensen. We erkennen dat digitalisering en nieuwe businessmodellen geen doel op zich zijn, maar krachtige instrumenten om langdurige relaties op te bouwen.
Een collectieve opdracht voor de toekomst
In dit boek hebben ruim vijfentwintig ervaren bestuurders, ondernemers, onderzoekers, communicatie-, data- en digitale experts en marketeers die het Act Human-denkkader onderschrijven, samengewerkt. Samen met de drie hoofdauteurs tonen zij aan welke fouten de marketing van vandaag teisteren en waarom de marketing van morgen een collectieve opdracht is.
De toekomst veiligstellen door de chaos te omarmen
Om als Human Activator succesvol te zijn, moeten we de chaos omarmen. Alleen door verandering en vernieuwing kunnen we onze toekomst veiligstellen.
Het activeren van menselijke relaties
Marketing zou moeten gaan over het activeren van menselijke relaties, en dat is precies wat de Human Activator doet. We streven ernaar om merken een rol te laten spelen in het leven van mensen en duurzame verbindingen te creëren.
Ontdek in dit boek hoe de rol van marketeer kan worden getransformeerd naar die van een Human Activator. Leer hoe we met behulp van diepere menselijke drijfveren en innovatieve instrumenten de toekomst van marketing vormgeven en langdurige relaties opbouwen. Word een pionier in het activeren van menselijke relaties en draag bij aan een nieuw tijdperk van marketing waarin we de mens centraal stellen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,7 x 17,6 x 2,1 cm |
Gewicht | 646 g |
Overig
Aantal pagina's | 200 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2021 |
Algemeen
EAN | 9789401472135 |
---|---|
Merk | Lannoo |