Strabo BV Waarom stenen winkels winnen
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek waarom stenen winkels zegevierenLaat u meeslepen door de waarheid achter de winkelleegstand en het werkelijke percentage dat online wordt besteed. In het boek "Waarom Stenen Winkels Winnen" onthullen we de feiten over de toekomst van webwinkels, inclusief het rendement van de online supermarkt Picnic. Verder bieden we inzicht in de impact van gratis parkeren op de omzet van winkels en onderzoeken we de potentie van war... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 27,44 en € 27,44
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek waarom stenen winkels zegevieren
Laat u meeslepen door de waarheid achter de winkelleegstand en het werkelijke percentage dat online wordt besteed. In het boek "Waarom Stenen Winkels Winnen" onthullen we de feiten over de toekomst van webwinkels, inclusief het rendement van de online supermarkt Picnic. Verder bieden we inzicht in de impact van gratis parkeren op de omzet van winkels en onderzoeken we de potentie van warenhuizen als winstmakers. Maar ook de waarheid over de Markthal, en de betekenis van beleving en blurring worden uitgebreid behandeld. Bovendien kijken we naar de toekomst van de retail en de cruciale rol van service en ondernemerschap bij het succes van een winkel.
Hans van Tellingen, directeur van Strabo bv, specialist in winkelcentrumonderzoek en -advies, presenteert zijn eigenzinnige en tegendraadse visie op de retail in dit langverwachte vervolg op het succesvolle "#WatNouEindeVanWinkels". Met zijn prikkelende schrijfstijl weet hij feiten en inzichten op een onderhoudende en leesbare manier te presenteren. Altijd gefundeerd en betrouwbaar, want zijn voorspellingen zijn keer op keer uitgekomen.
"Waarom Stenen Winkels Winnen" is een krachtige bundeling van kennis en expertise, dankzij de bijdragen van maar liefst 18 mede-auteurs. Dit boek zal op 27 november 2018 beschikbaar zijn en belooft een inspirerende en verhelderende leeservaring te bieden voor iedereen die geïnteresseerd is in de toekomst van de retail en de factoren die het succes van fysieke winkels bepalen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,9 x 21,5 x 1,9 cm |
Gewicht | 622 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 200 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Nov-18 |
Algemeen
EAN | 9789090313740 |
---|---|
Merk | Strabo BV |