Van Duuren Media Six Star Service
Maak van klanten fans met Six Star ServiceVeel organisaties streven ernaar om van hun klanten echte fans te maken, maar slechts weinigen slagen hierin. Het vergt namelijk meer dan alleen het leveren van goede service. Het draait om het bieden van een service die zo geweldig is dat klanten het niet alleen onthouden, maar er ook enthousiast over worden en het doorvertellen aan anderen. Dit is de essentie van Six Star Service.... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 22,99 en € 22,99
Productinformatie
Maak van klanten fans met Six Star Service
Veel organisaties streven ernaar om van hun klanten echte fans te maken, maar slechts weinigen slagen hierin. Het vergt namelijk meer dan alleen het leveren van goede service. Het draait om het bieden van een service die zo geweldig is dat klanten het niet alleen onthouden, maar er ook enthousiast over worden en het doorvertellen aan anderen. Dit is de essentie van Six Star Service.
Een onvergetelijke indruk door persoonlijke en op maat gemaakte service
Six Star Service is een benadering die ervoor zorgt dat klanten een onvergetelijke indruk krijgen van jouw organisatie. Het gaat verder dan het overtreffen van de verwachtingen van klanten; het richt zich op het bieden van persoonlijke en op maat gemaakte service. Het is een aanpak die een extra ster verdient - een zesde ster.
Eenvoudige principes voor een memorabele klantbeleving
In het nieuwe boek "Six Star Service" deelt Sydney Brouwer eenvoudige maar doeltreffende inzichten om deze service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele klantbeleving creëren, of het nu gaat om klanten, collega's of anderen die zaken doen met jouw organisatie. Dit boek zit boordevol inspirerende voorbeelden en praktische tips uit de praktijk, die je zullen stimuleren om ook een extra stap te zetten voor de klant.
Een aanrader voor iedereen die de klant centraal stelt
"Six Star Service" maakt het bieden van een geweldige klantbeleving concreet en toepasbaar voor iedereen. Dit boek is geschreven door Sydney Brouwer, bekend van de bestseller "Klantgericht Leiderschap". Zijn enthousiasme voor het onderwerp komt ook in zijn schrijfstijl naar voren. Het bevat inspirerende anekdotes en praktische tips die je zullen helpen om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Een absolute aanrader! - Remko Amesz, Directeur Klantvriendelijkheid, AMP Groep
"In Six Star Service maakt Sydney het bieden van een geweldige klantbeleving concreet en toepasbaar voor iedereen." - Maarten Oosterhoff, Global Director Customer Excellence, Bugaboo
Trefwoorden: Klantbeleving, service, reviews, handleiding
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | 21,8 x 14,8 x 1,8 cm |
Afmetingen | Afmeting: 21,8 x 14,8 x 1,8 cm |
Gewicht | 386 g |
Overig
Aantal pagina's | 144 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | augustus 2020 |
Algemeen
EAN | 9789089655431 |
---|---|
Merk | Van Duuren Media |