Van Duuren Media True Storytelling
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek True Storytelling: De weg naar geloofwaardige merkcommunicatieReclame heeft de afgelopen jaren te maken gekregen met een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons overspoeld met beloften die vaak niet werden nagekomen. Dit heeft geleid tot een consument die reclame liever vermijdt en de inhoud ervan niet vertrouwt. In deze zoektocht naar bereik en geloofwaardigheid zijn authenticiteit, storytelling en contentmarket... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 33,99 en € 33,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek True Storytelling: De weg naar geloofwaardige merkcommunicatie
Reclame heeft de afgelopen jaren te maken gekregen met een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons overspoeld met beloften die vaak niet werden nagekomen. Dit heeft geleid tot een consument die reclame liever vermijdt en de inhoud ervan niet vertrouwt. In deze zoektocht naar bereik en geloofwaardigheid zijn authenticiteit, storytelling en contentmarketing momenteel de nieuwe trends. En dat is waar True Storytelling om de hoek komt kijken.
Authenticiteit en Storytelling: De sleutel tot succesvolle merkverhalen
True Storytelling combineert deze hedendaagse marketing-ingrediënten tot een praktische methode die ondernemers, marketeers en reclamemakers helpt bij het vertellen van geloofwaardige merkverhalen. Het belangrijkste criterium voor succesvolle contentmarketing is immers geloofwaardigheid. Door te focussen op authenticiteit en storytelling creëren merken een emotionele band met consumenten.
Weten waar je merk écht voor staat met het True Story Canvas
De True Storytelling-methode begint met het kennen van de werkelijke kernwaarden van je merk. Met behulp van het praktische True Story Canvas uit het boek leer je deze kernwaarden in kaart te brengen op slechts één A4. Deze merkpositionering op basis van authenticiteit vormt het fundament voor het ontwikkelen van True Story content.
Realiseer geloofwaardige merkrelaties met True Storytelling
Steven Van Belleghem, bestsellerauteur van onder andere "When digital becomes human", onderstreept het belang van merken die authentieke, geloofwaardige en oprechte verhalen kunnen vertellen. True Storytelling laat je inzien dat consumenten graag relaties aangaan met merken die eerlijk en oprecht zijn. Rupert Parker Brady, marketing- en retailexpert, benadrukt dat True Storytelling marketeers en ondernemers de tools geeft om merken (opnieuw) betekenis te geven. Volgens Rijn Vogelaar, bestsellerauteur van "De Superpromoter" en "De Enthousiasme Trilogie", zijn merken die consistent geloofwaardige verhalen kunnen vertellen zeldzaam. True Storytelling biedt een theoretisch kader en een praktisch canvas om te komen tot een authentiek verhaal dat boeit en raakt.
Creëer betekenisvolle merkcommunicatie met True Storytelling
Laat betekenisloze reclame achterwege en durf eerlijk te zijn. Presenteer je ware gezicht aan consumenten. True Storytelling is de sleutel tot het creëren van betekenisvolle merkcommunicatie die geloofwaardigheid, emotie en authenticiteit omvat. Ontdek nu de kracht van True Storytelling en laat je merkverhalen boeien, inspireren en impact hebben.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 17,2 x 1,7 cm |
Gewicht | 491 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 192 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2019 |
Algemeen
EAN | 9789089654601 |
---|---|
Merk | Van Duuren Media |