Klantgericht Leiderschap
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Leiderschap: de sleutel tot klantgerichtheidElke organisatie begrijpt hoe belangrijk klantgerichtheid is. Het is dan ook niet verwonderlijk dat hier steeds meer nadruk op wordt gelegd. Toch wordt één aspect vaak over het hoofd gezien: leiderschap. In zijn nieuwe boek legt Sydney Brouwer de verbinding tussen klantgerichtheid en leiderschap, en richt zich daarbij specifiek op de leider zelf. Als leidinggevende ben je namelijk v... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 24,99 en € 24,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Leiderschap: de sleutel tot klantgerichtheid
Elke organisatie begrijpt hoe belangrijk klantgerichtheid is. Het is dan ook niet verwonderlijk dat hier steeds meer nadruk op wordt gelegd. Toch wordt één aspect vaak over het hoofd gezien: leiderschap. In zijn nieuwe boek legt Sydney Brouwer de verbinding tussen klantgerichtheid en leiderschap, en richt zich daarbij specifiek op de leider zelf. Als leidinggevende ben je namelijk verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur waarin iedereen het belang van de klant inziet. Maar wat moet je precies doen om klantgerichtheid te bevorderen?
Bouw aan een klantgerichte cultuur
Dit boek biedt inzicht in hoe leiders klantgerichtheid effectief kunnen implementeren en stimuleren binnen een organisatie. Sydney Brouwer neemt de lezers mee aan de hand van acht inspirerende principes, ondersteund door praktijkvoorbeelden en anekdotes uit bekende bedrijven. Zo delen prominente leiders, waaronder Bas van der Veldt (AFAS),Bas Hoogland (Landal Greenparks),Malcolm Ross (Disney) en Michael Levie (citizenM),hun ervaringen en inzichten.
De impact van klantgericht leiderschap
Dit boek brengt klantgericht leiderschap tot leven en laat zien hoe het een positieve invloed kan hebben op zowel klanten als medewerkers. Als leidinggevende is het belangrijk om het goede voorbeeld te geven en consistent te zijn in wat je predikt. Het praktische en inspirerende karakter van dit boek stelt managers in staat om daadwerkelijk het verschil te maken voor zowel klanten als medewerkers.
Met lovende woorden van bestsellerauteur Jos Burgers en CEO Bas van der Veldt wordt de waarde van dit boek onderstreept. Jos Burgers benadrukt het belang van het in de praktijk brengen van klantgerichtheid, terwijl Bas van der Veldt de impact van een klantgerichte cultuur benadrukt op het bedrijfsresultaat. Ten slotte benadrukt spreker en auteur over leiderschap, Remco Claassen, dat leiderschap de sleutel is tot het creëren van een bedrijf waar klanten graag zaken mee doen.
Kortom, dit boek biedt een praktische gids voor leiders die willen bouwen aan een klantgerichte organisatie. Door de link te leggen tussen klantgerichtheid en leiderschap, biedt Sydney Brouwer waardevolle inzichten en bruikbare principes om enthousiaste klanten en medewerkers te bereiken. Met deze cultuur in de organisatie zullen de resultaten vanzelf volgen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,8 x 14,9 x 2 cm |
Gewicht | 429 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 200 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2018 |
Algemeen
EAN | 9789089653932 |
---|