De marketingorganisatie van de toekomst
Ontdek de Marketingorganisatie van de ToekomstBent u klaar om uw marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen? Het boek 'De marketingorganisatie van de toekomst' is uitgeroepen tot het beste marketingboek van 2017 en biedt u de inzichten en kennis die u nodig heeft om uw marketingorganisatie te transformeren naar een succesvolle en klantgerichte machine.Een moderne benadering van marketingDit boek biedt een frisse ki... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 31,99 en € 31,99
Productinformatie
Ontdek de Marketingorganisatie van de Toekomst
Bent u klaar om uw marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen? Het boek 'De marketingorganisatie van de toekomst' is uitgeroepen tot het beste marketingboek van 2017 en biedt u de inzichten en kennis die u nodig heeft om uw marketingorganisatie te transformeren naar een succesvolle en klantgerichte machine.
Een moderne benadering van marketing
Dit boek biedt een frisse kijk op de marketingfunctie en gaat verder dan de traditionele marketingcommunicatie. U leert inzicht te krijgen in alle aspecten van marketing, inclusief de rol en bijdrage ervan binnen uw organisatie. Leer hoe u nieuwe trends vertaalt naar uw eigen bedrijf en welke competenties essentieel zijn om relevant te blijven in de snel evoluerende markt en betrokkenheid van klanten via diverse kanalen en netwerken te optimaliseren.
Praktische tools en inzichten
Wat dit boek onderscheidt van andere marketingboeken is de focus op het optimaal inrichten van marketing binnen uw organisatie. U krijgt toegang tot interviews, cases en checklists die u helpen de verworven kennis direct toe te passen in de praktijk. Niet alleen biedt het boek strategische inzichten, maar ook concrete handvatten om uw marketingorganisatie te transformeren naar een slimmer en marktgerichter team.
Over de auteur
Rob Beltman, auteur van 'De marketingorganisatie van de toekomst', heeft meer dan vijftien jaar ervaring in het marketingvak. Als adviseur, begeleider, docent en onderzoeker heeft hij honderden organisaties geholpen met hun marketingvraagstukken. Samen met H3ROES, een coöperatie van professionals uit diverse disciplines, streeft hij ernaar om Nederland klantgerichter te maken.
Begin vandaag nog met het bouwen van uw marketingorganisatie van de toekomst en laat uw concurrentie achter u. Bestel nu 'De marketingorganisatie van de toekomst' en word een pionier in de snel veranderende wereld van marketing.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15,1 x 2 cm |
Gewicht | 535 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 200 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Nov-16 |
Algemeen
EAN | 9789089653468 |
---|