Hooked
Haal het maximale uit je product met het Hooked-model!De smartphone is tegenwoordig niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. We checken gemiddeld 34 keer per dag onze telefoon en zijn voortdurend actief op social media. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw product net zo verslavend wordt voor de gebruikers?In zijn boek "Hooked" onthult Nir Eyal de vier essentiële stappen om jouw klanten te verleiden en hen aan je produc... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 27,99 en € 27,99
Productinformatie
Haal het maximale uit je product met het Hooked-model!
De smartphone is tegenwoordig niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. We checken gemiddeld 34 keer per dag onze telefoon en zijn voortdurend actief op social media. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw product net zo verslavend wordt voor de gebruikers?
In zijn boek "Hooked" onthult Nir Eyal de vier essentiële stappen om jouw klanten te verleiden en hen aan je product te binden. Hierbij heb je geen kostbare reclamecampagnes nodig. Of het nu gaat om een website, app, game of evenement, met het Hooked-model kun je telkens weer succes behalen. Het resultaat? Een product dat niemand meer wil missen!
Praktische gids voor productontwikkelaars en marketeers
Dit boek is een onmisbare handleiding voor productontwikkelaars, marketeers, webdesigners, ontwerpers en start-ups. Het bevat een uitgebreid stappenplan waarmee je van jouw product een dagelijkse gewoonte maakt bij de gebruikers. Het bevat praktijkvoorbeelden van succesvolle bedrijven zoals Twitter, Instagram en Pinterest, die het Hooked-model goed hebben begrepen en hiermee hun klanten steeds opnieuw weten te boeien.
Leer van de expert
Nir Eyal is de grondlegger van het Hooked-model en een bekende blogger en spreker. Hij heeft lesgegeven aan de Stanford Graduate School of Business en is een gepubliceerde auteur in gerenommeerde tijdschriften zoals Harvard Business Review en The Atlantic. Met zijn diepgaande kennis en expertise op dit gebied, biedt hij waardevolle inzichten en praktische tips om jouw product tot een groot succes te maken.
Wil jij ook de blauwdruk voor de nieuwste generatie producten ontdekken? Laat je inspireren door "Hooked" en blijf een stap voor op je concurrenten. Bestel vandaag nog!
Trefwoorden: hooked, nir eyal, productontwikkeling, gewoonte, handleiding
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15 x 2,2 cm |
Gewicht | 410 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 156 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2015 |
Vertaald door |
Algemeen
EAN | 9789089652706 |
---|