B2B contentmarketing
Effectieve contentmarketing voor B2B-bedrijvenDe tijd waarin bedrijven konden communiceren vanuit hun eigen context is voorbij. Zakelijke beslissers worden niet langer verzadigd met loze beloften en wervelende dienstbeschrijvingen. Om een goede relatie op te bouwen met potentiele klanten, is het essentieel om de context van de klant centraal te stellen. Transparantie, kennisdeling en authenticiteit zijn tegenwoordig de sleute... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 24,99 en € 24,99
Productinformatie
Effectieve contentmarketing voor B2B-bedrijven
De tijd waarin bedrijven konden communiceren vanuit hun eigen context is voorbij. Zakelijke beslissers worden niet langer verzadigd met loze beloften en wervelende dienstbeschrijvingen. Om een goede relatie op te bouwen met potentiele klanten, is het essentieel om de context van de klant centraal te stellen. Transparantie, kennisdeling en authenticiteit zijn tegenwoordig de sleutelwoorden.
Ontdek de zeven fundamenten van contentmarketing
Dit boek biedt een waardevolle gids voor B2B-bedrijven die contentmarketing strategisch willen inzetten. De zeven fundamenten van contentmarketing vormen de leidraad: strategie, concept, content, communicatie, conversie, organisatie en techniek. Het boek brengt inzichten en handvatten waarmee marketing-, communicatie-, klantcontact- en verkoopprofessionals binnen B2B-organisaties direct aan de slag kunnen.
Van ervaren ondernemer tot contentmarketingexpert
Auteur Bob Oord is een ervaren ondernemer en oprichter van b2b-contentmarketingbureau Heliview Online. Samen met zijn team heeft hij het raamwerk van de zeven fundamenten ontwikkeld en deze kennis gebundeld in dit boek. Met ruim tien jaar ervaring binnen het vakgebied dat we nu contentmarketing noemen, is Oord de ideale gids om B2B-bedrijven te helpen in hun contentmarketingstrategie.
Dit boek is een absolute must-read voor iedereen die betrokken is bij marketing, communicatie, klantcontact en verkoop binnen B2B-organisaties. Het biedt een heldere en praktische aanpak om de context van de klant centraal te stellen en effectieve contentmarketing te implementeren. Met dit boek kunnen B2B-bedrijven zich onderscheiden binnen hun markt en waardevolle relaties opbouwen met klanten.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15 x 1,5 cm |
Gewicht | 414 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 200 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juni 2014 |
Algemeen
EAN | 9789089652287 |
---|