Van Duuren Media Verleid de klant
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Verleid de Klant: Haal het maximale uit je verkoopkansenWil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden en het brein speelt hierbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dit biedt unieke kansen voor jou als ondernemer of salesprofessional. Met Verleid de Klant krijg je doeltreffende verleiding... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 24,99 en € 24,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Verleid de Klant: Haal het maximale uit je verkoopkansen
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden en het brein speelt hierbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dit biedt unieke kansen voor jou als ondernemer of salesprofessional. Met Verleid de Klant krijg je doeltreffende verleidingstechnieken en praktische tips om het koopgedrag van (potentiële) klanten positief te beïnvloeden.
Professionele auteurs
Dit boek is geschreven door Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge, beide experts op het gebied van sales en klantverleiding.
Rob Snoeijen is een salesprofessional pur sang met meer dan 25 jaar ervaring. Hij is trainer, coach, spreker en ondernemer en heeft al succesvolle boeken geschreven, waaronder Verras de Klant en Knuffel de Klant.
Daniëlle de Jonge is een commercieel coach en trainer, spreker en ondernemer. Met haar eigentijdse en inspirerende aanpak helpt ze bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Ze daagt ondernemers en salesprofessionals uit om zich te onderscheiden en zo klanten te werven én te behouden.
Optimaal verleiden in elke situatie
In Verleid de Klant komen alle mogelijke verleidingsmomenten aan bod. Van het maken van een verleidelijke eerste indruk tot het gebruik van verleidelijke taal, zowel offline als online. Leer hoe je jouw zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal kunt inzetten om onweerstaanbaar te zijn voor je klanten.
Praktisch en eigentijds advies
Daniëlle de Jonge heeft na haar studie Bedrijfseconomie diverse commerciële functies vervuld en werkt al ruim twaalf jaar als trainer van commerciële vaardigheden. In 2006 startte zij haar eigen bedrijf: Divario | commerciële communicatie. Samen met haar team traint en coacht ze ondernemers en professionals, waarbij persoonlijke en schriftelijke communicatie alle aandacht krijgen. Met een breed scala aan diensten, zoals workshops, maatwerktrajecten en intensieve programma's, biedt ze voor iedere vraag een passend antwoord en oplossing.
Volg Daniëlle de Jonge voor waardevolle tips
Niet alleen vind je waardevolle tips en praktische artikelen over marketing, sales en acquisitie op de website commercielecommunicatie.nl, maar ook op diverse social media kanalen zoals LinkedIn, Twitter, Facebook en YouTube.
Kortom, Verleid de Klant is een must-read voor iedereen die zijn verkoopkansen optimaal wil benutten en zichzelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk wil maken.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,8 x 14,7 x 1,6 cm |
Gewicht | 380 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 152 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Illustrator | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-13 |
Algemeen
EAN | 9789089651471 |
---|---|
Merk | Van Duuren Media |