Hondenbrokken
Ontdek de kracht van klantgerichtheidBen jij ook benieuwd naar hoe je klantgerichtheid naar een hoger niveau kunt tillen? In de inspirerende managementroman "Hondenbrokken" gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar het antwoord op deze vraag. Samen met zijn medewerkers duikt hij in de wereld van klantgerichtheid en ontdekt hij dat er meer bij komt kijken dan alleen klantvriendelijkheid.Wat willen klanten é... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 20,95 en € 20,95
Productinformatie
Ontdek de kracht van klantgerichtheid
Ben jij ook benieuwd naar hoe je klantgerichtheid naar een hoger niveau kunt tillen? In de inspirerende managementroman "Hondenbrokken" gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar het antwoord op deze vraag. Samen met zijn medewerkers duikt hij in de wereld van klantgerichtheid en ontdekt hij dat er meer bij komt kijken dan alleen klantvriendelijkheid.
Wat willen klanten écht?
Als ondernemer weet Tim maar al te goed dat klanten maar één ding willen: goed geholpen worden. Maar wat betekent dat precies? Dit blijkt een complex begrip te zijn, maar wie de kunst van goed helpen onder de knie heeft, wordt beloond met trouwe klanten en positieve mond-tot-mondreclame. "Hondenbrokken" biedt inzichten en handige tips om klantgerichtheid in zowel profit- als non-profitorganisaties te verbeteren.
Klantgerichtheid begint bij medewerkers
Het geheim van een klantgerichte organisatie ligt in de klantgerichtheid van de medewerkers. Dit is precies waar Tim achter komt tijdens zijn avontuur. Het boek laat op een spannende en humoristische wijze zien dat klantgerichtheid niet hetzelfde is als klantvriendelijkheid. Het begint allemaal bij helpen. Maar wat betekent écht helpen nu eigenlijk? Deze vraag wordt beantwoord en vertaald naar praktische handvatten voor de dagelijkse praktijk.
Verrijk je klantgerichtheid
Wil jij ook de kracht van klantgerichtheid ontdekken? Lees dan "Hondenbrokken", een amusante managementroman die op een speelse wijze laat zien hoe een klantgerichte medewerker zich gedraagt. Dit boek, geschikt voor zowel intern als extern gerichte organisaties, biedt een praktische kijk op klantgerichtheid en zorgt ervoor dat de inhoud beter beklijft. Ga mee op avontuur met Tim en zijn team en verbeter jouw klantgerichtheid op een inspirerende manier!
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,8 x 14,8 x 1,7 cm |
Gewicht | 309 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 121 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-09 |
Algemeen
EAN | 9789089650191 |
---|