De ja graag vraag
Ontdek het belang van uitmuntende service in "De Ja Graag Vraag"Bent u actief in de horeca- of dienstverlenende sector en wilt u uw klanten een onvergetelijke ervaring bieden? In het boek "De Ja Graag Vraag" delen horecatrendwatcher en veelgevraagd spreker Wouter Verkerk zijn inzichten over gastvrijheid, service, ondernemerschap en personeelsbeleid. Met vijf jaar ervaring als columnist voor Misset Horeca en een veelgelezen we... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 15,94 en € 15,94
Productinformatie
Ontdek het belang van uitmuntende service in "De Ja Graag Vraag"
Bent u actief in de horeca- of dienstverlenende sector en wilt u uw klanten een onvergetelijke ervaring bieden? In het boek "De Ja Graag Vraag" delen horecatrendwatcher en veelgevraagd spreker Wouter Verkerk zijn inzichten over gastvrijheid, service, ondernemerschap en personeelsbeleid. Met vijf jaar ervaring als columnist voor Misset Horeca en een veelgelezen weblog, is Wouter dé expert op het gebied van klantgerichtheid en klanttevredenheid.
Een groeiende 'serviceafhankelijkheid'
Wouter Verkerk signaleert een toenemende afhankelijkheid van uitmuntende service bij consumenten. Als u niet in staat bent om geweldige service te bieden, zullen klanten minder besteden en mogelijk niet meer terugkeren naar uw zaak. Het belang van het stellen van de "Ja Graag Vraag" staat centraal in dit boek, aan de hand van een selectie van Wouter's meest waardevolle columns uit Misset Horeca.
Meer dan 80.000 verkochte boeken
Met meerdere bundels columns en servicehandboeken op zijn naam, zoals "Dit is mijn wijk niet...", "Mijn collega komt zo bij u..." en "Help! Ik heb een (bij)baan in de horeca!", heeft Wouter Verkerk zijn expertise al met duizenden lezers gedeeld. In de afgelopen vijf jaar heeft hij meer dan 80.000 boeken verkocht, wat zijn reputatie als autoriteit binnen de branche onderstreept.
Als u op zoek bent naar inspiratie en praktische tips om uw service naar een hoger niveau te tillen, dan is "De Ja Graag Vraag" het boek dat u niet mag missen. Ontdek hoe u uw klanten kunt verrassen, binden en behouden door het belang van uitmuntende service te begrijpen en toe te passen. Bestel vandaag nog uw exemplaar en start een reis naar tevreden klanten en een succesvollere onderneming!
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 20,5 x 13 x 0,9 cm |
Gewicht | 156 g |
Overig
Aantal pagina's | 88 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2020 |
Algemeen
EAN | 9789082754650 |
---|