Customers the day after tomorrow
Ontdek de Nieuwe Fase van Digitalisering met 'The Day After Tomorrow'We bevinden ons in een tijdperk van verregaande automatisering en artificiële intelligentie, en dit heeft een revolutionaire impact op de relatie tussen bedrijven en klanten. Om klantgericht te blijven, is het noodzakelijk dat bedrijven op zoek gaan naar aangepaste klantenstrategieën. Welkom bij 'The Day After Tomorrow', een boek dat je moeiteloos door de ni... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 29,99 en € 29,99
Productinformatie
Ontdek de Nieuwe Fase van Digitalisering met 'The Day After Tomorrow'
We bevinden ons in een tijdperk van verregaande automatisering en artificiële intelligentie, en dit heeft een revolutionaire impact op de relatie tussen bedrijven en klanten. Om klantgericht te blijven, is het noodzakelijk dat bedrijven op zoek gaan naar aangepaste klantenstrategieën. Welkom bij 'The Day After Tomorrow', een boek dat je moeiteloos door de nieuwste fase van digitalisering gidst en je de mindset bijbrengt om je bedrijf te blijven optimaliseren.
De Uitdagingen van Complexiteit en Technologie
Technologie evolueert razendsnel en wordt steeds complexer. Hoe ga je als bedrijfsleider hiermee om? In dit boek beschrijft Steven op een toegankelijke manier hoe bedrijven deze uitdaging het best kunnen aanpakken. Hij geeft waardevolle inzichten over hoe de nieuwste technologieën slim kunnen worden ingezet om slimme klantenstrategieën te ontwikkelen. Een absolute must-read voor elke ondernemer.
AI en Klantgerichtheid
Artificiële intelligentie verbetert ons leven op vele vlakken, van het vertalen van digitale berichten tot het gemakkelijk terugvinden van foto's in een computeralbum. In dit visionaire betoog demonstreert Steven hoe AI ook klantenervaringen en -relaties naar ongekende hoogtes kan stuwen. Met de klant voorop illustreert hij op inspirerende wijze hoe krachtig technologie kan zijn voor zowel klanten als bedrijven.
Concrete Voorbeelden en Slimme Richtlijnen
De impact van AI op de dienstverlening van bedrijven is enorm. Gelukkig laat dit boek je niet alleen de impact zien, maar bevat het ook concrete en werkelijkheidsgetrouwe voorbeelden. Bovendien reikt het doordachte richtlijnen aan om bedrijfsleiders te helpen omgaan met AI in hun organisaties. Dit boek is geschreven door Steven van Belleghem, een professor aan UC Berkeley en oprichter van Gradescope en een prominent onderzoeker bij het Open AI project van Elon Musk.
Trefwoorden: Digitalisering, artificiële intelligentie, informatie, Internet of Things, bots, data, automatisering, Steven van Belleghem
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,8 x 20,6 x 2,3 cm |
Gewicht | 814 g |
Overig
Aantal pagina's | 224 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | oktober 2017 |
Algemeen
EAN | 9789082542240 |
---|