#WatNouEindeVanWinkels
- Studieboek
De zonnige toekomst van fysieke winkelsHans van Tellingen, directeur van onderzoeks- en adviesbureau Strabo, heeft met zijn expertise in winkelcentrum onderzoek en advies een verrassende kijk op de toekomst van de retail. In zijn boek, gebaseerd op negen voorgepubliceerde hoofdstukken in de Shopping Centre News, presenteert hij een realistisch en positief verhaal over de zonnige toekomst van fysieke winkels.Een realistisc... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 29,94 en € 29,94
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
De zonnige toekomst van fysieke winkels
Hans van Tellingen, directeur van onderzoeks- en adviesbureau Strabo, heeft met zijn expertise in winkelcentrum onderzoek en advies een verrassende kijk op de toekomst van de retail. In zijn boek, gebaseerd op negen voorgepubliceerde hoofdstukken in de Shopping Centre News, presenteert hij een realistisch en positief verhaal over de zonnige toekomst van fysieke winkels.
Een realistische kijk op de impact van internet
Er wordt vaak beweerd dat internet zal leiden tot het leegstaan van complete binnensteden en 30% tot 50% minder winkelvoorraad. Maar Van Tellingen fileert deze hosannaverhalen over de webbranche genadeloos en presenteert feiten die laten zien dat de impact van internet niet zo somber is als menigeen denkt. Hij deelt inzichten die met name bruikbaar zijn voor winkeliers en winkelcentra om hun functioneren te verbeteren.
Winkels als drijvende kracht van binnensteden
In ons DNA zit 'shoppen' verankerd en fysieke winkels hebben altijd al de drijvende kracht gevormd achter bruisende binnensteden. Van Tellingen benadrukt dat winkels een belangrijke ontmoetingsplek zijn en dat ze altijd zullen blijven bestaan. Hij weerlegt de overdreven voorspellingen over het einde van retail door te stellen dat 'The end of retail is overrated'. Dit opent nieuwe perspectieven voor de retailsector als geheel.
Met dit boek, dat zowel feitelijke inzichten als praktische tips biedt, laat Hans van Tellingen zien dat de toekomst voor fysieke winkels een zonnig vooruitzicht heeft. Het is een must-read voor iedereen die geïnteresseerd is in de evolutie van de retailsector en wil begrijpen hoe fysieke winkels kunnen gedijen in een steeds digitalere wereld.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,1 x 21,1 x 0,6 cm |
Gewicht | 218 g |
Overig
Aantal pagina's | 96 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-illustrator | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Illustrator | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juni 2016 |
Algemeen
EAN | 9789082476316 |
---|