IE in Bedrijf
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Juridische gids voor ondernemers: Bescherming van creatieve uitingen en ideeën in reclameBent u een ondernemer die behoefte heeft aan duidelijkheid over de juridische aspecten van reclame? Zoekt u een praktisch boek dat dit complexe onderwerp begrijpelijk uitlegt? Dan is dit boek speciaal voor u geschreven. In deze uitgave, het vierde deel van onze serie handboeken over intellectueel eigendom in het bedrijfsleven, worden de ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 39,49 en € 39,49
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Juridische gids voor ondernemers: Bescherming van creatieve uitingen en ideeën in reclame
Bent u een ondernemer die behoefte heeft aan duidelijkheid over de juridische aspecten van reclame? Zoekt u een praktisch boek dat dit complexe onderwerp begrijpelijk uitlegt? Dan is dit boek speciaal voor u geschreven. In deze uitgave, het vierde deel van onze serie handboeken over intellectueel eigendom in het bedrijfsleven, worden de ins en outs van reclame uitvoerig besproken.
Een verwarrend oerwoud van regels
Het is begrijpelijk dat het oerwoud aan regels op het gebied van intellectueel eigendom u verward doet voelen. Daarom hebben wij ervoor gekozen om dit boek in begrijpelijke taal te schrijven, speciaal gericht op ondernemers. Onze auteurs, experts in hun dagelijkse praktijk, krijgen vaak vragen over dit onderwerp van ondernemers en bedrijven. Ze hebben gemerkt dat er nog te veel onduidelijkheid en onwetendheid heerst in Nederland.
Reclame: Van misleiding tot portretrecht
Dit boek bespreekt de juridische aspecten van reclame in al zijn facetten. Het behandelt onderwerpen zoals misleidende en vergelijkende reclame, het gebruik van portretten en BN'ers in reclamecampagnes, het gebruik van andermans merk, online reclame en ambush marketing. Geïllustreerd met talloze voorbeelden uit de praktijk, helpen onze auteurs u om fabels uit de wereld te helpen en waardevolle tips te geven over de bescherming en het gebruik van uw intellectueel eigendom in reclame-uitingen.
Van onbegrijpelijke termen naar direct toepasbare tips
Wij begrijpen dat de term 'intellectueel eigendom' al onbegrijpelijk genoeg is voor velen. Daarom willen wij u een praktisch en toegankelijk handboek bieden. Met dit boek willen wij ondernemers helpen om inzicht te krijgen in de juridische kant van reclame, zonder onnodige juridische taal. U zult direct toepasbare tips ontvangen over de bescherming en het gebruik van uw intellectueel eigendom, evenals de do's en don'ts in reclame-uitingen.
Bestel vandaag nog dit unieke boek en krijg helderheid over de juridische wereld van reclame. Bescherm uw creatieve uitingen en ideeën, zodat anderen er niet mee aan de haal gaan. Het is tijd om uw reclame op een juridisch verantwoorde manier vorm te geven.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,8 x 15,4 x 1,7 cm |
Gewicht | 566 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 208 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Originele Titel | IE in Bedrijf deel 4 - Reclame |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-17 |
Algemeen
EAN | 9789082373233 |
---|