AClassBooks Handboek Online Marketing 6 update
Ontwikkel een effectieve online marketingstrategie met het Handboek Online Marketing 6Wil je een effectieve online marketingstrategie ontwikkelen en uitvoeren? Dan is de geüpdatete versie van het Handboek Online Marketing 6 (HOM6update) de perfecte gids voor jou. Dit moderne en praktische management- en studieboek biedt zowel professionals als studenten een theoretische basis en praktische tips en tools.HOM6update is een c... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 20,90 en € 20,90
Productinformatie
Ontwikkel een effectieve online marketingstrategie met het Handboek Online Marketing 6
Wil je een effectieve online marketingstrategie ontwikkelen en uitvoeren? Dan is de geüpdatete versie van het Handboek Online Marketing 6 (HOM6update) de perfecte gids voor jou. Dit moderne en praktische management- en studieboek biedt zowel professionals als studenten een theoretische basis en praktische tips en tools.
HOM6update is een crossmediale beleving met meer dan 3500 bijlagen op de ondersteunende website. Met deze bijlagen krijg je een uitgebreid scala aan extra's, waaronder nieuwe cases, onderwerpen, toekomstvisies, digitale bijlagen en strategische marketingmodellen. Blijf volledig up-to-date met actuele cijfers en trends in deze update.
Wat experts zeggen
Drs. Hans Molenaar, directeur van Beeckestijn Business School, is enthousiast over het Handboek Online Marketing: "Het boek neemt mij mee door nieuwe werelden en laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat."
Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing aan Nyenrode Business Universiteit, benadrukt het belang van strategisch denken in online marketing: "Dit boek geeft aan hoe je de volwassenwording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien."
Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van onder andere "Kijken, kijken... anders kopen", prijst het Handboek Online Marketing voor het behandelen van de disruptie in de retail en het veranderende koopgedrag: "Eindelijk een digital marketingboek dat hierop in gaat!"
Volgens Igor Beuker, spreker en host op het gebied van digital transformatie, is het Handboek Online Marketing het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketingkansen helder uitlegt.
Met het Handboek Online Marketing 6 (HOM6update) zet jij een moderne strategische online marketingmix neer en behaal je succes in de wereld van online marketing.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,8 x 17,6 x 3,9 cm |
Gewicht | 1700 g |
Overig
Aanbevolen leeftijd | 15 - 85 jaar |
Aantal pagina's | 632 pagina's |
Auteur(s) | |
AVI code | AVI M7 |
Avi-leesniveau | |
Basisschool groep | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-illustrator | |
Druk | 6 |
Illustraties | Met illustraties |
Illustrator | |
Studieboek | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | augustus 2020 |
Algemeen
EAN | 9789082298130 |
---|---|
Merk | AClassBooks |