Marketing
- Studieboek
Ontdek de nieuwe principes van succesvolle marketingAdverteren op de traditionele manier is niet langer voldoende in deze snel veranderende wereld. Als marketeer sta je voor de uitdaging om te luisteren naar de wensen en behoeften van de klant en hierop in te spelen. Gelukkig is er nu een duidelijke handleiding die je hierbij helpt: "Marketing. De nieuwe principes" van Steven Van Belleghem.Bouw aan duurzaam succes voor je m... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 49,99 en € 49,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Ontdek de nieuwe principes van succesvolle marketing
Adverteren op de traditionele manier is niet langer voldoende in deze snel veranderende wereld. Als marketeer sta je voor de uitdaging om te luisteren naar de wensen en behoeften van de klant en hierop in te spelen. Gelukkig is er nu een duidelijke handleiding die je hierbij helpt: "Marketing. De nieuwe principes" van Steven Van Belleghem.
Bouw aan duurzaam succes voor je merk
In dit toegankelijke en heldere basiswerk krijg je alles wat je moet weten om als marketeer je consument te begrijpen en om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Van Belleghem combineert een theoretisch kader met praktische voorbeelden, waardoor je direct aan de slag kunt met de nieuwe principes van succesvolle marketing.
Onmisbaar voor studenten marketing en communicatie
Dit handboek is een waardevolle bron voor studenten marketing en communicatie. Het is een combinatie van Van Belleghems twee eerdere boeken, 'De conversation manager' en 'De conversation company', waardoor je een uitgebreide kennis krijgt over hoe je effectief kunt communiceren en relaties kunt opbouwen met je klanten.
Dankzij "Marketing. De nieuwe principes" ben je als marketeer klaar om de uitdagingen van deze tijd aan te gaan en je merk naar nieuwe hoogten te brengen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,6 x 17,7 x 2,3 cm |
Gewicht | 707 g |
Overig
Aantal pagina's | 200 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-14 |
Algemeen
EAN | 9789082033724 |
---|