Het nieuwe verkopen
Het Nieuwe Verkopen: Een Revolutionaire BenaderingHet verkoopvak is altijd al een traditioneel vak geweest. In de afgelopen vijftig jaar is er weinig veranderd in de aanpak. Verkopers worden nog steeds gezien als jagers, die prospects moeten bellen, afspraken moeten maken en uiteindelijk omzet moeten genereren. Maar wat als we je vertellen dat er een revolutionaire benadering is die deze traditionele aanpak achterhaald maakt?... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 24,95 en € 24,95
Productinformatie
Het Nieuwe Verkopen: Een Revolutionaire Benadering
Het verkoopvak is altijd al een traditioneel vak geweest. In de afgelopen vijftig jaar is er weinig veranderd in de aanpak. Verkopers worden nog steeds gezien als jagers, die prospects moeten bellen, afspraken moeten maken en uiteindelijk omzet moeten genereren. Maar wat als we je vertellen dat er een revolutionaire benadering is die deze traditionele aanpak achterhaald maakt?
Inzichten en ontdekkingen vanuit de metafysica hebben aangetoond dat dit jagersproces eigenlijk onnatuurlijk is. We leven in een universum dat geregeerd wordt door wetmatigheden van aantrekking en afstoting. Als we deze wetmatigheden leren kennen en er naar gaan leven, hoeven verkopers niet langer te jagen op klanten, maar kunnen ze klanten, opdrachten en omzet moeiteloos als een magneet naar zich toe trekken.
Verkoopsucces volgens Universele Wetten
Het verwerven van verkoopsucces volgt exacte principes, vergelijkbaar met algebra of rekenen. Er zijn universele wetten die het proces van het aantrekken van klanten, opdrachten en omzet besturen. Als je deze wetten leert en toepast, is succes met mathematische zekerheid het enige resultaat. Het aantrekken van klanten wordt dan geen gevecht, maar een natuurlijke wet die altijd gelijke gevolgen voortbrengt.
Van Buiten naar Van Binnenuit
Wat verandert er dan in deze nieuwe benadering van verkopen? Het draait allemaal om een verschuiving van buitenaf naar van binnenuit werken. In plaats van te jagen, druk uit te oefenen en te duwen, ligt de nadruk op het denken en het voelen. Het is essentieel om het denken en het voelen te leren besturen, zodat de interne energie en de daaruit voortkomende vibraties veranderen.
Elke persoon vibreert energie en deze vibratie wordt bepaald door het gevoel dat gepaard gaat met het denken. Wanneer je denken, je gevoel en je vibraties in lijn zijn met de gewenste resultaten, zul je moeiteloos succes, klanten en omzet aantrekken. Het gaat erom dat je als verkoper leert meer te bereiken door aanmerkelijk minder te doen.
Een Uitnodiging voor Persoonlijke Ontwikkeling
Dit boek is een uitnodiging voor een ingrijpend en boeiend persoonlijk ontwikkelingsproces, waarin je als mens en als verkoper centraal staat. Het doel en het resultaat van het beleven van de inhoud is dat je leert om meer te bereiken door aanmerkelijk minder te doen. Het is tijd om traditionele verkooptechnieken achter ons te laten en het nieuwe verkopen te omarmen, gebaseerd op universele wetmatigheden en een verschuiving van buiten naar van binnenuit werken.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,6 x 14,4 x 1,9 cm |
Gewicht | 326 g |
Overig
Aanraders | |
Aantal pagina's | 140 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juni 2011 |
Algemeen
EAN | 9789081735100 |
---|