De Conversation Company
Transformeer uw bedrijf tot een Conversation CompanyDe wereld is de afgelopen jaren ingrijpend veranderd door de opkomst van sociale media zoals Twitter en Facebook. Veel bedrijven hebben al stappen gezet in het gebruik van deze platforms, maar ondervinden moeite om het volledige conversatiepotentieel te benutten. Gelukkig biedt Conversation Manager Steven Van Belleghem een handleiding om uw bedrijf te transformeren tot een C... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 29,99 en € 29,99
Productinformatie
Transformeer uw bedrijf tot een Conversation Company
De wereld is de afgelopen jaren ingrijpend veranderd door de opkomst van sociale media zoals Twitter en Facebook. Veel bedrijven hebben al stappen gezet in het gebruik van deze platforms, maar ondervinden moeite om het volledige conversatiepotentieel te benutten. Gelukkig biedt Conversation Manager Steven Van Belleghem een handleiding om uw bedrijf te transformeren tot een Conversation Company, waar zowel klanten als medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn.
Open, authentiek en positieve bedrijfscultuur
Een Conversation Company begint bij een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Dit vormt de basis voor een succesvolle interactie met klanten en medewerkers. Door sociale media op een slimme manier in te zetten en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed te managen, optimaliseert u het conversatiepotentieel van uw bedrijf.
Ontdek het belang van feedback en klantbetrokkenheid
Na het succes van zijn boek 'De Conversation Manager', deelt Steven Van Belleghem in 'De Conversation Company' zijn inzichten over het belang van bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media hierbij kunnen helpen. Dit boek is een onmisbare gids om de klant in de boardroom te brengen en zijn feedback daadwerkelijk te gebruiken.
Stap in de wereld van de Conversation Company
Als u wilt profiteren van de voordelen die sociale media bieden voor uw bedrijf, is 'De Conversation Company' een must-read. Leer hoe u de kracht van conversatie kunt benutten en uw bedrijf kunt transformeren in een dynamische, klantgerichte organisatie. Laat Steven Van Belleghem u inspireren en ontdek de weg naar succes in het digitale tijdperk.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,6 x 17,6 x 1,8 cm |
Gewicht | 628 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 224 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2012 |
Algemeen
EAN | 9789081516334 |
---|