Vandorp Uitgevers Wie dit leest is gek op netwerken
- Studieboek
Een krachtige gids voor succesvol zakelijk netwerkenRob B. Tol, de oprichter van de NetwerkAcademie, introduceert zijn nieuwste boek over zakelijk netwerken. In dit kort en krachtig geschreven boek, op zijn Rotterdams, onthult Rob de Formule V: Verleiden, Veroveren, Verrassen, Verbinden, Verdiepen en Verlengen van een relatie. Met behulp van 36 cases, tests, bloopers, succesverhalen, onderzoeken en waardevolle adviezen biedt ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 22,45 en € 22,45
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Een krachtige gids voor succesvol zakelijk netwerken
Rob B. Tol, de oprichter van de NetwerkAcademie, introduceert zijn nieuwste boek over zakelijk netwerken. In dit kort en krachtig geschreven boek, op zijn Rotterdams, onthult Rob de Formule V: Verleiden, Veroveren, Verrassen, Verbinden, Verdiepen en Verlengen van een relatie. Met behulp van 36 cases, tests, bloopers, succesverhalen, onderzoeken en waardevolle adviezen biedt dit boek nieuwe tips en tricks, do's en don'ts.
De kracht van online en offline combineren
Rob gelooft sterk in de combinatie van online en offline netwerken. Daarom besteedt dit boek ook speciale aandacht aan de resultaten van een online onderzoek onder 644 professionals naar hun netwerken. Dit onderzoek, uitgevoerd door onderzoeksbureau Raphaels in samenwerking met Yacht, toont aan dat professionals het belang van netwerken erkennen. Voor maar liefst acht op de tien mensen heeft hun netwerk in het verleden geleid tot een baan of opdracht. De belangrijkste redenen om te netwerken zijn het onderhouden van relaties en persoonlijke groei. Een succesvol netwerk zou vooral kennis, inspiratie en waardevolle connecties moeten opleveren.
Inspiratie voor ondernemers, professionals en verkopers
Dit boek is een bron van inspiratie voor MKB-ondernemers, -professionals, -verkopers en -accountmanagers die hun zakelijke netwerk willen versterken. Of je nu nieuwe zakelijke relaties wilt aangaan, potentiële klanten effectiever wilt benaderen, tijd wilt besparen door efficiënt te netwerken, op zoek bent naar een plezierige netwerkervaring, aanbevolen wilt worden, minder acquisitiekosten wilt maken of meer zaken wilt doen met je klanten, dit boek biedt waardevolle inzichten en praktische tips om je doelen te bereiken.
De succesvolle netwerkformule V
Netwerken kan worden vergeleken met het opbouwen van een relatie in de privésfeer. Om succesvol en langdurig te zijn, moeten alle contacten stapsgewijs en in een specifieke volgorde verlopen. De eerste drie V's – Verleiden, Veroveren en Verrassen – richten zich op het maken van contact met prospects en nieuwe klanten. De laatste drie V's – Verbinden, Verdiepen en Verlengen – hebben als doel om contact te onderhouden met nieuwe en bestaande klanten. Met zijn inzichten en tips hoopt Rob lezers bewust te maken van het belang van netwerken en hen te inspireren om zijn adviezen in praktijk te brengen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 25 x 16,5 x 1,3 cm |
Gewicht | 363 g |
Overig
Aantal pagina's | 74 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2020 |
Algemeen
EAN | 9789081223393 |
---|---|
Merk | Vandorp Uitgevers |