Handboek strategische marketing
- Studieboek
Handboek Strategische Marketing biedt actuele theorie, in combinatiemet direct toe te passen praktische handvatten bij het ontwikkelen enimplementeren van de marketingstrategie. Het boek geeft een fundamenteelinzicht en is opgebouwd in vier modules:* strategisch profiel van de onderneming,* analysefase van het strategische marketingplanningproces,* de strategiefase van het strategisch marketingplanningproces van deorganisatie,... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 9,95 en € 9,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Handboek Strategische Marketing biedt actuele theorie, in combinatie
met direct toe te passen praktische handvatten bij het ontwikkelen en
implementeren van de marketingstrategie. Het boek geeft een fundamenteel
inzicht en is opgebouwd in vier modules:
* strategisch profiel van de onderneming,
* analysefase van het strategische marketingplanningproces,
* de strategiefase van het strategisch marketingplanningproces van de
organisatie,
* de operationaliseringfase van het strategisch marketingplanningproces.
In de tweede druk van het Handboek Strategische Marketing wordt onder meer
aandacht besteed aan social media, de nieuwe kijk op businessmodellen, nieuwe
mogelijkheden van marktonderzoek en andere nieuwe inzichten in marketing.
Het Handboek Strategische Marketing laat je als lezer zelf meer nadenken over
de context waarin je de theorie kunt gebruiken en zet je aan tot het vergroten
van zelfstandig denken en zoeken.
met direct toe te passen praktische handvatten bij het ontwikkelen en
implementeren van de marketingstrategie. Het boek geeft een fundamenteel
inzicht en is opgebouwd in vier modules:
* strategisch profiel van de onderneming,
* analysefase van het strategische marketingplanningproces,
* de strategiefase van het strategisch marketingplanningproces van de
organisatie,
* de operationaliseringfase van het strategisch marketingplanningproces.
In de tweede druk van het Handboek Strategische Marketing wordt onder meer
aandacht besteed aan social media, de nieuwe kijk op businessmodellen, nieuwe
mogelijkheden van marktonderzoek en andere nieuwe inzichten in marketing.
Het Handboek Strategische Marketing laat je als lezer zelf meer nadenken over
de context waarin je de theorie kunt gebruiken en zet je aan tot het vergroten
van zelfstandig denken en zoeken.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,9 x 17,3 x 3 cm |
Gewicht | 1283 g |
Overig
Aantal pagina's | 466 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 2 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2012 |
Algemeen
EAN | 9789078094319 |
---|