The future of the journey
Een Verbeterde Klantreis voor de ToekomstMaar liefst 600 experts uit de retail-, reis- en financiële wereld hebben zich afgelopen jaar gebogen over 22 actuele onderwerpen die van invloed zijn op zowel online als offline winkelen, zowel binnen B2B als B2C, en zowel nationaal als internationaal. Het doel van deze expertgroepen was om de klantreis gemakkelijker, duurzamer, persoonlijker, meer datagedreven en succesvoller te make... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 15,98 en € 15,98
Productinformatie
Een Verbeterde Klantreis voor de Toekomst
Maar liefst 600 experts uit de retail-, reis- en financiële wereld hebben zich afgelopen jaar gebogen over 22 actuele onderwerpen die van invloed zijn op zowel online als offline winkelen, zowel binnen B2B als B2C, en zowel nationaal als internationaal. Het doel van deze expertgroepen was om de klantreis gemakkelijker, duurzamer, persoonlijker, meer datagedreven en succesvoller te maken.
Om inzicht te krijgen in de toekomst van de klantreis, hebben we in 2019 onze jaarlijkse studiereis naar Silicon Valley en Las Vegas gemaakt. Daar ontdekten we dat de focus niet langer ligt op technologie, maar op mensen. Zowel de medewerkers in jouw organisatie als de uiteindelijke gebruikers van je product of dienst. Data en technologie zijn slechts middelen om je te kunnen richten op de klant.
Een Complexe Reis met Belangrijke Aspecten
De hedendaagse klantreis, die wordt doorlopen door zowel consumenten als zakelijke inkopers, omvat veel belangrijke aspecten zoals identificatie en privacy, productkeuze, gebruik van technologie, verzending, retouren en stadsdistributie. Het is essentieel om te begrijpen hoe deze reis eruitziet en welke keuzes jouw klant maakt.
Maar wat is eigenlijk de toekomst van deze reis? Wie zijn allemaal betrokken bij deze reis en, nog belangrijker, wie wijst de weg? Dit zijn vragen waar onze expertgroepen zich mee bezig hebben gehouden.
Door de inzichten, kennis en ervaringen van deze 600 experts samen te brengen, bieden wij jou een verbeterde klantreis voor de toekomst. Een klantreis die makkelijker, duurzamer, persoonlijker en meer datagedreven is. Wij bieden de tools en inzichten om jouw focus te leggen op de klant, zodat je succesvol kunt zijn in een steeds veranderend retaillandschap.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 17,1 x 2,4 cm |
Gewicht | 799 g |
Overig
Aantal pagina's | 316 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2020 |
Algemeen
EAN | 9789076051475 |
---|