Geïntegreerde communicatie
Ontdek de wereld van Geïntegreerde communicatieWat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is precies wat je kunt ontdekken in het boek "Geïntegreerde communicatie". Dit complete basisboek biedt inzicht in de drie belangrijkste communicatiedomeinen binnen organisaties: concerncommunicatie, interne communicatie en externe (marketing)communicatie.Een boek vol kennis en inzichtenIn "Geïntegreerde co... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 60,50 en € 60,50
Productinformatie
Ontdek de wereld van Geïntegreerde communicatie
Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is precies wat je kunt ontdekken in het boek "Geïntegreerde communicatie". Dit complete basisboek biedt inzicht in de drie belangrijkste communicatiedomeinen binnen organisaties: concerncommunicatie, interne communicatie en externe (marketing)communicatie.
Een boek vol kennis en inzichten
In "Geïntegreerde communicatie" vind je een verzameling van aandachtspunten en een theoretische onderbouwing voor elk van de drie communicatiedomeinen. Daarnaast leer je alles over onderwerpen als informatieverwerking, communicatie-onderzoek, organisatiestructuur en internationale organisaties. Dit boek biedt de kennis en inzichten die nodig zijn om de basisbegrippen binnen de drie communicatiedomeinen volledig te begrijpen.
Vernieuwde editie voor de moderne communicatiewereld
Deze tiende druk van "Geïntegreerde communicatie" is volledig herzien en herschreven. De auteurs hebben nieuwe theorieën opgenomen en voorbeelden geactualiseerd om tegemoet te komen aan de snel veranderende omgeving. De vernieuwde editie besteedt speciale aandacht aan online communicatie, reputatiemanagement en crisiscommunicatie, zodat jij klaar bent voor de uitdagingen van de moderne communicatiewereld.
Waarom kiezen voor "Geïntegreerde communicatie"?
Er zijn verschillende redenen om te kiezen voor dit boek:
- Al jarenlang een vast gezicht binnen de curricula van hogescholen.
- Een compleet overzicht van het communicatiewerkveld met heldere theoretische koppelingen naar de praktijk.
- Visie die begint bij de behoeften van een organisatie en haar omgeving, met aandacht voor zowel de organisatie als de ontvangers.
- Na herziening volledig afgestemd op de beroepsniveauprofielen van Logeion.
Doelgroep
"Geïntegreerde communicatie" is ideaal voor hbo-studenten die communicatievakken volgen binnen opleidingen zoals Communicatie, Communication and multimedia design, Commerciële economie en Business Studies. Daarnaast is het ook een geschikt boek voor startende communicatieprofessionals die hun kennis willen vergroten op het gebied van concerncommunicatie.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 1,7 cm |
Gewicht | 627 g |
Gewicht | 702 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 328 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 10 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2017 |
Algemeen
EAN | 9789058758682 |
---|