Wat is onze naam waard?
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
AchtergrondIn de huidige economie is het tijd voor een nieuw perspectief. Het eenzijdig streven naar aandeelhouderswaarde heeft ons niet verder gebracht dan een wereldwijde economische crisis. Wat we nodig hebben zijn organisaties die waarde creëren voor al hun stakeholders – klanten, medewerkers en de maatschappij. Het boek "Wat is onze naam waard?" laat zien hoe deze organisaties op lange termijn veel succesvoller zijn dan ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 46,95 en € 46,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Achtergrond
In de huidige economie is het tijd voor een nieuw perspectief. Het eenzijdig streven naar aandeelhouderswaarde heeft ons niet verder gebracht dan een wereldwijde economische crisis. Wat we nodig hebben zijn organisaties die waarde creëren voor al hun stakeholders – klanten, medewerkers en de maatschappij. Het boek "Wat is onze naam waard?" laat zien hoe deze organisaties op lange termijn veel succesvoller zijn dan de beurshelden van vandaag.Principes van duurzame waardecreatie
De fundamenten van duurzame waardecreatie worden onthuld in dit boek. Het introduceert de drie waardegolven: het leiden van waarde, het managen van waarde en het marketen van waarde. Door deze principes toe te passen, kunnen organisaties duurzame waarde creëren en ervoor zorgen dat alle stakeholders enthousiast zijn over de organisatie.Inspirerende voorbeelden
Om de concepten en principes tot leven te brengen, biedt dit boek talloze inspirerende voorbeelden en cases. Hierin worden organisaties zoals Rabobank, Starbucks, Aravind Eye Hospital en Zappos belicht, die allen succesvol hebben ingezet op waardecreatie voor al hun stakeholders. Deze voorbeelden dienen als inspiratiebron en bieden nieuwe inzichten voor lezers.Zelfreflectie en tools
Als lezer krijg je niet alleen antwoorden op belangrijke vragen over duurzame waardecreatie, maar word je ook uitgedaagd tot zelfreflectie. Het boek bevat indringende vragen die je aan het denken zetten over je eigen organisatie en je rol als individu binnen deze context. Bovendien reikt het boek praktische tools aan die je kunt gebruiken om zelf aan de slag te gaan met het creëren van waarde.Over de auteurs
Dit boek is geschreven door Jeroen Geelhoed, partner bij het innovatieve adviesbureau &samhoud, Salem Samhoud, oprichter van &samhoud en adviseur van raden van bestuur, en Ingrid Smolders, managing partner en verantwoordelijk voor de People Equity-tak van &samhoud. Samen hebben ze de ideeën uit dit boek in de praktijk gebracht en onder andere geleid tot de brandstore &samhoud places en verschillende prijzen, waaronder de titel #1 Great Place to Work in Europa.Conclusion
"Wat is onze naam waard?" biedt een nieuw perspectief op waardecreatie in organisaties. Het laat zien dat het streven naar aandeelhouderswaarde niet langer voldoende is en dat het creëren van waarde voor alle stakeholders cruciaal is voor succes op de lange termijn. Met inspirerende voorbeelden, zelfreflectie en praktische tools biedt dit boek een kompas voor organisaties die klaar zijn om een positieve impact te maken en een betere toekomst te bouwen voor iedereen.Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 1,9 cm |
Gewicht | 559 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 292 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Dec-15 |
Algemeen
EAN | 9789058754875 |
---|