Boom Uitgevers Het succes van internal branding
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Sterke merkpositionering voor optimale bedrijfsresultatenOntdek hoe het creëren van een sterke merkpositionering kan bijdragen aan het succes van je organisatie. Sterke merken hebben immers veel fans die positief over het merk spreken, meer, vaker en duurder kopen. Dit resulteert in betere financiële resultaten en tevreden medewerkers. Het tijdperk van loze beloftes om fans te winnen is voorbij. Een aantrekkelijk merk wekt sp... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 32,50 en € 32,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Sterke merkpositionering voor optimale bedrijfsresultaten
Ontdek hoe het creëren van een sterke merkpositionering kan bijdragen aan het succes van je organisatie. Sterke merken hebben immers veel fans die positief over het merk spreken, meer, vaker en duurder kopen. Dit resulteert in betere financiële resultaten en tevreden medewerkers. Het tijdperk van loze beloftes om fans te winnen is voorbij. Een aantrekkelijk merk wekt specifieke verwachtingen op en maakt deze altijd waar.
Doorvertalen van merkpositionering naar de werkvloer
Dit boek, geschreven door strategisch adviesbureau Business Openers, richt zich op het creëren van een sterke merkpositionering die zowel bij de organisatie past als aantrekkelijk is voor klanten. Een essentieel onderdeel hiervan is het 'doorvertalen van de merkpositionering' naar de werkvloer, zodat medewerkers deze als vanzelf gaan beleven.
Praktische modellen, tips en voorbeelden voor succesvolle implementatie
Het succes van Internal Branding wordt ondersteund door theoretische onderbouwing, heldere en praktische modellen en een overvloed aan praktische tips en voorbeelden uit de praktijk. In het boek worden verschillende klantcases uitgewerkt, waaronder Hi, VVV, Eneco, Etos en Zuyd Hogeschool. Daarnaast zijn er interviews opgenomen met de eindverantwoordelijken van deze cases.
Relevant voor alle sectoren en managementniveaus
Internal Branding is niet alleen relevant voor marketing, HR of communicatie, maar ook voor algemeen management en de directie van een organisatie. Het boek benadrukt dat Internal Branding in alle sectoren van de maatschappij van groot belang is om sterke merken te creëren. De auteurs, Marc van Eck en Ellen Leenhouts, hebben met hun expertise en ervaring veel merken geholpen bij hun merkpositionering.
Ontdek hoe je een sterke merkpositionering kunt ontwikkelen en implementeren om zo optimale bedrijfsresultaten te behalen. Duik in de wereld van Internal Branding en maak gebruik van de praktische kennis en tips die dit boek te bieden heeft. Benut de kracht van een sterk merk en zet jouw organisatie op de kaart!
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,5 x 16,5 x 1,6 cm |
Gewicht | 471 g |
Functies
Kaarten inbegrepen | |
Select-bezorgopties | , , , , |
Overig
Aantal pagina's | 230 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2013 |
Algemeen
EAN | 9789043027670 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |