Bohn Stafleu Van Loghum Elke klant is er één! - Titanium
- Studieboek
- Extra groot lettertype
Ga voor het beste - Een pleidooi voor meer zelfinitiatief in de gezondheidszorgGelukkig zijn er veel positieve ontwikkelingen binnen de gezondheidszorg. Echter, er is één aspect dat moeilijk blijft: de manier waarop medewerkers in zorginstellingen en verpleegafdelingen worden gestimuleerd om samen met hun klant de beste zorg te bieden. Hoewel er goede voorbeelden zijn, komt het nog te vaak voor dat medewerkers niet de ruimte ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 26,95 en € 26,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Extra groot lettertype
Ga voor het beste - Een pleidooi voor meer zelfinitiatief in de gezondheidszorg
Gelukkig zijn er veel positieve ontwikkelingen binnen de gezondheidszorg. Echter, er is één aspect dat moeilijk blijft: de manier waarop medewerkers in zorginstellingen en verpleegafdelingen worden gestimuleerd om samen met hun klant de beste zorg te bieden. Hoewel er goede voorbeelden zijn, komt het nog te vaak voor dat medewerkers niet de ruimte durven te nemen om het beste uit hun klanten te halen. Daarnaast klagen directeuren vaak dat hun medewerkers niet de juiste ambassadeursrol vervullen.
In zijn inspirerende boekje, geschreven door Jos Spätjens, wordt besproken waarom dit probleem bestaat en hoe zowel leidinggevenden als medewerkers hier verandering in kunnen brengen. Het is een pleidooi voor meer zelfinitiatief bij medewerkers, zodat zij zich volledig kunnen inzetten voor hun klanten. Daarnaast biedt het boekje managers en leidinggevenden waardevolle tips en adviezen over hoe zij een cultuur kunnen creëren waarin dit zelfinitiatief gestimuleerd wordt.
Met zijn heldere visie en praktische kennis op het gebied van de gezondheidszorg, laat Jos Spätjens zien dat er een mindset-shift nodig is binnen instellingen en afdelingen. Hij benadrukt het belang van medewerkers die het initiatief nemen om het beste te doen voor hun klanten. Door deze verandering te bewerkstelligen, kunnen zorgverleners een ware ambassadeursrol vervullen en de kwaliteit van zorg naar nieuwe hoogten brengen.
Dit boekje is een must-read voor iedereen werkzaam in de gezondheidszorg die streeft naar betere zorg en meer voldoening in het werk. Laat je inspireren door de inzichten van Jos Spätjens en ontdek hoe ook jij het verschil kunt maken. Ga voor het beste. Ga voor meer zelfinitiatief in de gezondheidszorg.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21 x 14,8 x 0,5 cm |
Gewicht | 106 g |
Overig
Aantal pagina's | 70 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 2007 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Nov-07 |
Algemeen
Kleur | Titanium |
---|---|
EAN | 9789031351800 |
Merk | Bohn Stafleu Van Loghum |