Basiscalculaties voor marketing
- Studieboek
In het boek Basiscalculaties voor de marketing komen verschillende onderwerpen aan bod zoals kosten, begroten en budgetteren, kostprijs, verkoopprijs en winst, break-even analyse, balans en kengetallen . Basiscalculaties voor de marketing kan gebruikt worden binnen de opleidingen: - Marketing medewerker - Assistent communicatie medewerker - Medewerker evenementenorganisatie. Basiscalculaties voor de marketing is een bronnenb... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 59,95 en € 59,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
In het boek Basiscalculaties voor de marketing komen verschillende onderwerpen aan bod zoals kosten, begroten en budgetteren, kostprijs, verkoopprijs en winst, break-even analyse, balans en kengetallen . Basiscalculaties voor de marketing kan gebruikt worden binnen de opleidingen: - Marketing medewerker - Assistent communicatie medewerker - Medewerker evenementenorganisatie. Basiscalculaties voor de marketing is een bronnenboek bestemd voor het eerste leerjaar en wordt geleverd met een licentie. Deze licentie geeft u 1 jaar toegang tot de ondersteunende website www.doelgericht.info waar u opdrachten en extra lesmateriaal vindt.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 29,7 x 21 x 1 cm |
Gewicht | 442 g |
Overig
Aanraders | |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-14 |
Algemeen
EAN | 9789037212280 |
---|