Het wat en hoe van contentstrategie
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Het wat en hoe van contentstrategie: Verrijk en versterk de relatie met je klantJohn Verhoeven laat je in 'Het wat en hoe van contentstrategie' zien hoe je een goede contentstrategie kunt gebruiken om de relatie met je klanten te verrijken en te versterken. Met behulp van dit boek leer je hoe je jouw producten verbindt met de oplossingen die je klanten verlangen. Daarnaast ontdek je hoe je zorgt voor samenhang, structuur en d... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de en
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Het wat en hoe van contentstrategie: Verrijk en versterk de relatie met je klant
John Verhoeven laat je in 'Het wat en hoe van contentstrategie' zien hoe je een goede contentstrategie kunt gebruiken om de relatie met je klanten te verrijken en te versterken. Met behulp van dit boek leer je hoe je jouw producten verbindt met de oplossingen die je klanten verlangen. Daarnaast ontdek je hoe je zorgt voor samenhang, structuur en de juiste conversie. Verhoeven neemt je stap voor stap mee in het proces van het creëren van een contentkalender die je het hele jaar door kunt gebruiken.
Verhoeven beschrijft op een praktische en levendige manier wat de elementen zijn van een goede contentstrategie. Hij moedigt je aan om te beginnen met wat je nu al doet en dit vervolgens uit te bouwen aan de hand van zijn technieken, tips en voorbeelden. Met het speciaal voor dit boek ontwikkelde Content Canvas kun je de theoretische kennis direct toepassen in de praktijk. Bovendien gaat Verhoeven in op belangrijke trends zoals 'thought leadership' en 'audience engagement'.
Over John Verhoeven: Ervaren trainer, consultant en auteur op het gebied van contentstrategie
John Verhoeven is een ervaren trainer, consultant en auteur op het gebied van contentstrategie en visual content. Met meer dan vijftien jaar ervaring als hoofdredacteur bij publieksmedia, begeleidt hij sinds 2011 bedrijven en organisaties bij het opzetten en uitvoeren van hun contentstrategie. Het doel van deze strategie is het verrijken en versterken van de relatie met de klant.
In zijn boek beschrijft Verhoeven op praktische en heldere wijze welke elementen essentieel zijn voor een goede contentstrategie. Of je nu met een groot team werkt of alles zelf doet, dit boek biedt waardevolle inzichten en concrete handvatten. Verhoeven zorgt ervoor dat het leuk wordt om met contentstrategie aan de slag te gaan! Hij beantwoordt al je vragen en besteedt ook aandacht aan nieuwe trends, zoals thought leadership en storytooling.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 20,9 x 16,9 x 2,3 cm |
Gewicht | 422 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aanbevolen leeftijd | 12 - 100 jaar |
Aantal pagina's | 240 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juni 2017 |
Algemeen
EAN | 9789047010067 |
---|