Boom Uitgevers Het communicatieplan
- Studieboek
- Illustraties
Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappenCommunicatie is een essentieel managementinstrument om de doelstellingen van een organisatie te realiseren. Het begint allemaal met de visie van de organisatie en deze vormt het fundament voor effectieve communicatie. Natuurlijk is naast visie ook vakkennis, creativiteit en flexibiliteit nodig. Een planmatige aanpak is daarbij van cruciaal belang, omdat communicatie anders... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 32,99 en € 32,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappen
Communicatie is een essentieel managementinstrument om de doelstellingen van een organisatie te realiseren. Het begint allemaal met de visie van de organisatie en deze vormt het fundament voor effectieve communicatie. Natuurlijk is naast visie ook vakkennis, creativiteit en flexibiliteit nodig. Een planmatige aanpak is daarbij van cruciaal belang, omdat communicatie anders minder effectief wordt en het risico op mislukkingen groter is.
In het boek "Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappen" worden deze acht basisstappen uitgebreid behandeld. Het biedt een praktische handleiding voor het opzetten van een goed communicatiebeleid en de uitvoering van dagelijkse communicatieactiviteiten binnen een organisatie. Elk hoofdstuk biedt heldere inzichten en bruikbare tips die direct toepasbaar zijn in de praktijk.
Over de auteur
Drs. Marten Waardenburg (1948) heeft jarenlange ervaring als communicatiemanager bij de SFB Verzekeringsgroep N.V. in Amsterdam. Hij is niet alleen een expert op het gebied van communicatie, maar ook een ervaren docent, auteur en examinator van communicatieopleidingen en -examens. Daarnaast is hij hoofdredacteur van de Communicatiedesk, redacteur van Communicatiesignalen en heeft hij meerdere boeken geschreven, waaronder verschillende Communicatiememo's. Zijn brede expertise en praktische kennis maken hem de ideale auteur voor dit boek.
"Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappen" is het ultieme hulpmiddel voor professionals die hun communicatiestrategie willen verbeteren en de impact van hun communicatieactiviteiten willen vergroten. Of je nu een communicatiemanager, marketeer of ondernemer bent, dit boek biedt waardevolle inzichten en praktische tips die je direct kunt toepassen om succesvolle communicatieplannen te ontwikkelen en uit te voeren.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 18,5 x 10,9 x 0,7 cm |
Gewicht | 102 g |
Overig
Aantal pagina's | 84 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 1999 |
Algemeen
EAN | 9789026730108 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |