Boom Uitgevers Marktonderzoek - design
- Studieboek
- Illustraties
Ontwerp je eigen marktonderzoek met behulp van de 'onderzoekboom'Ben jij een (young) professional die soms het gevoel heeft door de bomen het bos niet meer te zien bij het opzetten van onderzoek? Laat je niet langer belemmeren door de veelheid aan keuzes en onderzoeksmethoden! Het boek 'Marktonderzoekdesign' biedt jou de inzichten die je nodig hebt om een gestructureerd en creatief marktonderzoek op te zetten. Met behulp van ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 34,50 en € 34,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Ontwerp je eigen marktonderzoek met behulp van de 'onderzoekboom'
Ben jij een (young) professional die soms het gevoel heeft door de bomen het bos niet meer te zien bij het opzetten van onderzoek? Laat je niet langer belemmeren door de veelheid aan keuzes en onderzoeksmethoden! Het boek 'Marktonderzoekdesign' biedt jou de inzichten die je nodig hebt om een gestructureerd en creatief marktonderzoek op te zetten. Met behulp van de 'onderzoekboom' ontdek je de diversiteit aan onderzoekstechnieken die je kunt inzetten.
Analyseer je resultaten en vind antwoorden op jouw marketingvraagstukken
Dit boek begint bij de wortels van marktonderzoek, zoals validiteit, betrouwbaarheid en ethisch handelen. Vervolgens neemt het je mee door de stam van het onderzoek, waarin je de onderzoekstappen leert kennen en een specifieke onderzoekstechniek kiest. De verschillende technieken zijn als uitlopers van drie takken: deskresearch, verbaal onderzoek en observatie. En tot slot biedt het boek een toelichting op het analyseren van je resultaten.
Het mooie van 'Marktonderzoekdesign' is dat het gebruikmaakt van tal van voorbeelden die gekoppeld zijn aan concrete marketingvraagstukken. Dus of je nu wilt weten welke vragen je kunt stellen bij loyaliteitsonderzoek, hoe je een customer journey onderzoekt of hoe je de koopcriteria van potentiële klanten achterhaalt, dit boek geeft je de antwoorden die je zoekt.
Maak marktonderzoek eenvoudiger en toepasbaarder voor iedereen
Dit boek is een absolute must-have voor iedereen die betrokken is bij het ontwerpen van marktonderzoek, of je nu een professional bent of een student in het hoger onderwijs die zijn of haar stage- en afstudeerperiode doormaakt. Auteur Iris van Hest, een ervaren docent Marktonderzoek & Marketing, heeft als missie om onderzoek toegankelijk, logisch en praktisch te maken. Ze put daarbij uit haar eigen masteropleiding in Marketing Management aan de universiteit van Tilburg.
Met 'Marktonderzoekdesign' wordt marktonderzoek eenvoudiger, toepasbaarder en toegankelijker dan ooit tevoren. Dus laat je niet langer ontmoedigen door de overvloed aan keuzes en onderzoeksmethoden, maar ontwerp je eigen marktonderzoek op een gestructureerde, creatieve en logische manier.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 19,9 x 19,8 x 2 cm |
Gewicht | 575 g |
Overig
Aantal pagina's | 240 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | oktober 2020 |
Algemeen
EAN | 9789024434947 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |