Boom Uitgevers Doet marketing ertoe?
Ontdek de ware waarde van marketingIs marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Maar wist je dat marketing de potentie heeft om zeer waardevol te zijn? In dit boek, geschreven door Ruud Frambach, krijg je inzicht in hoe je marketing op de juiste manier kunt benutten.Van korte-termijnresultaten naar langdurige waardeTe vaak is het behalen van korte-termijnresultate... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 32,50 en € 32,50
Productinformatie
Ontdek de ware waarde van marketing
Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Maar wist je dat marketing de potentie heeft om zeer waardevol te zijn? In dit boek, geschreven door Ruud Frambach, krijg je inzicht in hoe je marketing op de juiste manier kunt benutten.
Van korte-termijnresultaten naar langdurige waarde
Te vaak is het behalen van korte-termijnresultaten nog steeds het hoofddoel van marketingactiviteiten. Maar hieraan zitten altijd consequenties verbonden, niet alleen op de lange termijn, maar ook voor het vakgebied zelf. Het ondermijnt het vertrouwen in marketing en beperkt de waardevolle rol die het kan spelen. Dit boek laat zien dat marketing waarde kan creëren voor afnemers en tegelijkertijd waarde kan realiseren voor bedrijven, aandeelhouders en de maatschappij.
Winst voor marketeers en organisaties
Of je nu een ervaren marketeer bent of werkzaam bent bij een organisatie waar marketing nauwelijks een rol speelt, er valt nog veel winst te behalen. Dit boek biedt bruikbare inzichten en praktische handvatten om marketing op een effectieve en waardevolle manier in te zetten. Met een sterke focus op de praktijk en gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten, helpt dit boek marketeers en organisaties om aantoonbaar waarde te genereren voor zowel henzelf als hun stakeholders.
Haal het maximale uit marketing
Wil je de ware waarde van marketing ontdekken en effectieve marketingstrategieën implementeren? Laat je inspireren door dit boek. Leer hoe je marketing op een waardevolle manier kunt inzetten om niet alleen korte-termijnresultaten te behalen, maar ook om langdurige waarde te creëren voor alle betrokkenen. Met dit boek in handen zet je de eerste stap naar het maximaliseren van de impact van marketing binnen jouw organisatie.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,1 x 15,1 x 1,9 cm |
Gewicht | 309 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 176 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-18 |
Algemeen
EAN | 9789024418725 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |