90 Minuten-reeks Verkopen in 90 minuten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Verkopen in 90 minuten: Jouw gids naar het nieuwe tijdperk van verkopenVerkopen is een essentiële vaardigheid die we allemaal in ons leven nodig hebben. Of het nu gaat om het verkopen van ideeën, producten en diensten, je organisatie of jezelf, het is cruciaal om de kunst van het overtuigen te beheersen. In het boek "Verkopen in 90 minuten" ontdek je het nieuwe paradigma van verkopen, waarbij de klant zichzelf overtuigt en ji... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 17,45 en € 17,45
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Verkopen in 90 minuten: Jouw gids naar het nieuwe tijdperk van verkopen
Verkopen is een essentiële vaardigheid die we allemaal in ons leven nodig hebben. Of het nu gaat om het verkopen van ideeën, producten en diensten, je organisatie of jezelf, het is cruciaal om de kunst van het overtuigen te beheersen. In het boek "Verkopen in 90 minuten" ontdek je het nieuwe paradigma van verkopen, waarbij de klant zichzelf overtuigt en jij als verkoper de rol van facilitator op je neemt.
Leer verkopen volgens de socratische methode
Veel traditionele verkoopmethoden hebben hun relevantie verloren in deze snel evoluerende wereld. Daarom behandelt dit boek verkopen volgens de socratische methode, een innovatieve benadering die draait om het stellen van de juiste vragen en het actief betrekken van de klant bij het verkoopproces. Ontdek de kracht van deze methode en leer de fasen van het verkoopgesprek beheersen, van het creëren van interesse tot het afsluiten van de deal.
Omgaan met verschillende klanten en wensen
In de diversiteit van de hedendaagse markt is het cruciaal om te begrijpen dat niet elke klant hetzelfde is. In "Verkopen in 90 minuten" leer je verschillende typen klanten te herkennen en hun specifieke behoeften en wensen te begrijpen. Door waarde te verkopen en waarde toe te voegen aan het leven van je klanten, kun je hun vertrouwen winnen en duurzame relaties opbouwen.
Overwin bezwaren en presenteer jezelf op je best
Tijdens het verkoopproces zul je onvermijdelijk te maken krijgen met bezwaren. Dit boek biedt waardevolle inzichten en effectieve strategieën om met bezwaren om te gaan en ze om te zetten in kansen. Bovendien leer je hoe je als verkoper scherp kunt zijn en er scherp uit kunt zien, waardoor je vertrouwen uitstraalt en indruk maakt op je klanten.
Geschreven door Dietske van Kessel, Managing Partner bij Van Kessel & Partners BV, Management Consultants in Business Communication in Wassenaar, biedt dit boek een schat aan praktische tips, do's en don'ts. Duik in "Verkopen in 90 minuten" en ontdek hoe je een succesvolle verkoper kunt worden in het nieuwe tijdperk van verkopen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 17,5 x 12 x 0,9 cm |
Gewicht | 130 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 100 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | oktober 2011 |
Algemeen
EAN | 9789024401055 |
---|