Anatomie van de verleiding
- Studieboek
Ontdek de kracht van neuromarketing met "Anatomie van de verleiding"Ben je op zoek naar een revolutionaire benadering van marketing? Wil je leren hoe je klanten kunt verleiden door inzicht te krijgen in het menselijk brein? Maak dan kennis met "Anatomie van de verleiding", hét boek dat een volledig overzicht biedt van de boeiende wereld van neuromarketing.De essentiële neuromarketingmethoden en hun toepassingenIn dit boek,... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 36,50 en € 36,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Ontdek de kracht van neuromarketing met "Anatomie van de verleiding"
Ben je op zoek naar een revolutionaire benadering van marketing? Wil je leren hoe je klanten kunt verleiden door inzicht te krijgen in het menselijk brein? Maak dan kennis met "Anatomie van de verleiding", hét boek dat een volledig overzicht biedt van de boeiende wereld van neuromarketing.
De essentiële neuromarketingmethoden en hun toepassingen
In dit boek, geschreven door niemand minder dan Paul Postma, een internationaal erkende marketingautoriteit, leer je alles over de drie belangrijkste neuromarketingmethoden en hoe je deze kunt toepassen. In deel 1 van het boek staat de theoretische basis centraal, ondersteund door talrijke voorbeelden die de complexe materie toegankelijk maken. Deel 2 biedt praktijkcases die je inzicht geven in de concrete toepassingen van neuromarketing.
Profiteer van actuele praktijkcases en waardevolle inzichten
Deze vierde herziene druk van "Anatomie van de verleiding" bevat actuele praktijkcases, zodat je kunt leren van de successen en uitdagingen van andere professionals. Leer hoe je met neuromarketing je concurrenten een stap voor kunt zijn, waarom less is more geldt als het gaat om informatie, en hoe je de valkuilen van het brein kunt benutten om overtuigende marketingboodschappen te creëren.
Geschikt voor professionals en hbo-studenten marketing en communicatie
Of je nu al werkzaam bent als marketingprofessional of nog studeert aan een hbo-opleiding marketing en communicatie, "Anatomie van de verleiding" is een waardevolle toevoeging aan je kennis. De heldere uitleg en praktijkgerichte benadering maken het boek toegankelijk voor zowel beginners als gevorderden.
Wacht niet langer en ontdek de kracht van neuromarketing met "Anatomie van de verleiding". Bestel vandaag nog jouw exemplaar en sta versteld van de impact die je kunt maken door te begrijpen hoe het menselijk brein werkt.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,1 x 16 x 1,8 cm |
Gewicht | 501 g |
Overig
Aantal pagina's | 268 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 4 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Dec-17 |
Algemeen
EAN | 9789024400577 |
---|