Gorcum b.v., Koninklijke Van Zorgmarketing in de praktijk 2
- Studieboek
Zorgmarketing in de praktijk - Deel 2Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangetoond. De uitkomsten verschillen, al naar gelang vanuit welk gezichtspunt of politieke overtuiging men naar de dagelijkse zorgpraktijk kijkt. De gezondheidszorg staat onverminderd hoog op de politi... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de en
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Zorgmarketing in de praktijk - Deel 2
Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangetoond. De uitkomsten verschillen, al naar gelang vanuit welk gezichtspunt of politieke overtuiging men naar de dagelijkse zorgpraktijk kijkt. De gezondheidszorg staat onverminderd hoog op de politieke agenda en dat verandert de komende jaren niet.
Een compleet beeld van marketing in de gezondheidszorg
Dit tweede deel van Zorgmarketing in de praktijk geeft, zeker in samenhang met het eerste deel, een goed beeld van de stand van zaken van marketing in de gezondheidszorg en de marketinguitdagingen waarvoor zorgaanbieders zich de komende jaren gesteld zien. Net als in deel 1 passeren ook in dit tweede deel een groot aantal marketingthema's de revue. Beide delen zijn overigens onafhankelijk van elkaar te lezen.
Praktische handvatten en leerzame voorbeelden
Dit boek bevat praktische handvatten voor het vergroten van uw marketingkennis, het realiseren van uw eigen marketingstrategie en het verbeteren van de markt- en klantgerichtheid van uw organisatie. Daarnaast bevat Zorgmarketing in de praktijk - deel 2 een groot aantal interessante praktijkcases en leerzame marketingvoorbeelden. Deze voorbeelden bieden waardevolle inzichten en inspiratie voor zorgprofessionals.
Voor wie is dit boek?
Zorgmarketing in de praktijk is bestemd voor iedereen die zich bezighoudt of te maken krijgt met het opstellen en uitvoeren van marketingplannen in de gezondheidszorg. Of u nu werkzaam bent in een zorginstelling, een marketingbureau of een beleidsfunctie vervult, dit boek biedt waardevolle kennis en praktische tips. Daarnaast is het boek ook zeer geschikt voor studenten in het hbo en wo die zich willen verdiepen in marketing in de context van de gezondheidszorg.
Wanneer u Zorgmarketing in de praktijk - deel 2 leest, zult u een compleet beeld krijgen van de huidige stand van zaken van marketing in de gezondheidszorg. Dit boek biedt niet alleen theoretische inzichten, maar ook concrete handvatten en inspirerende voorbeelden. Een must-have voor iedereen die zijn of haar marketingkennis in de zorg wilt vergroten en de marketingstrategie van zijn of haar organisatie wilt verbeteren.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 15,7 x 1,1 cm |
Gewicht | 469 g |
Overig
Aantal pagina's | 225 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Personage | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Sep-10 |
Vertaald door |
Algemeen
EAN | 9789023246855 |
---|---|
Merk | Gorcum b.v., Koninklijke Van |