Arko Sports Media BV Sportsponsoring activeren!
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek de wereld van sportsponsoringDe sportwereld heeft de afgelopen decennia een enorme transformatie ondergaan, waarbij sport is geëvolueerd van een weekendactiviteit tot een bloeiende industrietak. Vandaag de dag is het bijna ondenkbaar dat een sportevenement niet gesponsord wordt. Met de opkomst van sportsponsoring is ook de complexiteit ervan toegenomen. Het gaat niet alleen om het selecteren van de juiste sponsor, maar... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 36,57 en € 36,57
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek de wereld van sportsponsoring
De sportwereld heeft de afgelopen decennia een enorme transformatie ondergaan, waarbij sport is geëvolueerd van een weekendactiviteit tot een bloeiende industrietak. Vandaag de dag is het bijna ondenkbaar dat een sportevenement niet gesponsord wordt. Met de opkomst van sportsponsoring is ook de complexiteit ervan toegenomen. Het gaat niet alleen om het selecteren van de juiste sponsor, maar ook om het effectief activeren van de sponsoring.
Activeer je sportsponsoring op creatieve wijze
Het basisboek Sportsponsoring biedt een diepgaande verkenning van sportsponsoring en focust met name op het selecteren en activeren ervan. Als gedreven sponsormanager is het essentieel om niet alleen verstand te hebben van het selectieproces, maar ook van effectieve activeringstechnieken. Hoe kun je sportsponsoring op creatieve wijze verbinden met public relations, reclame, sales promotions en direct marketing? En nog belangrijker, hoe kun je de effectiviteit van je sponsoronderneming maximaliseren?
Leer van echte sport- en merkcases
De theorie wordt voortdurend getoetst aan de realiteit van de dagelijkse sport- en merkenpraktijk door middel van uiteenlopende en unieke sportcases. Daarnaast bevat dit boek bewerkte blogs van SPORTNEXT, een toonaangevende sportmarketingcommunity, waarin leidinggevenden, innovatieve denkers en betrokken professionals in de sportbranche hun inzichten delen.
Van een ervaren expert in het vakgebied
Dr. Wim Lagae, hoofddocent in (Sport)marketingcommunicatie aan de KU Leuven, heeft dit basisboek samengesteld voor zowel studenten als professionals op het gebied van sportsponsoring en -marketing in Nederland en Vlaanderen. Het boek wordt ondersteund door de website www.sportmarketingcommunicatie.com, waar je publicaties, opiniebijdragen, lezingen en interviews van Wim Lagae kunt vinden over de fascinerende en dynamische wereld van sportsponsoring.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,2 x 17,2 x 1,6 cm |
Gewicht | 466 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 224 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Sep-13 |
Algemeen
EAN | 9789054722533 |
---|---|
Merk | Arko Sports Media BV |