Academic Service Waardering
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek het meest vooraanstaande handboek over bedrijfswaarderingWaardering, oorspronkelijk ontstaan als een handboek voor consultants bij McKinsey & Company, is nu beschikbaar voor u om de wereld van bedrijfswaardering te verkennen. Dit boek weerspiegelt de oorsprong waar het vandaan komt door het gebruik van hoogstaand wetenschappelijk denkwerk gecombineerd met praktische toepassing. Het wordt wereldwijd erkend als het meest... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 126,95 en € 126,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek het meest vooraanstaande handboek over bedrijfswaardering
Waardering, oorspronkelijk ontstaan als een handboek voor consultants bij McKinsey & Company, is nu beschikbaar voor u om de wereld van bedrijfswaardering te verkennen. Dit boek weerspiegelt de oorsprong waar het vandaan komt door het gebruik van hoogstaand wetenschappelijk denkwerk gecombineerd met praktische toepassing. Het wordt wereldwijd erkend als het meest vooraanstaande boek op dit gebied.
Bouw waarde op voor uw onderneming en aandeelhouders
De boodschap van Waardering is eenvoudig maar krachtig: ondernemingen gedijen wanneer ze tastbare economische waarde genereren voor hun aandeelhouders. Dit wordt bereikt door kapitaal te investeren met een rendement dat hoger is dan de kosten van het kapitaal. Of uw bedrijf nu een gevestigde productieonderneming is of een opkomend internetbedrijf, het creëren van waarde is essentieel voor uw succes. Gebrek aan gerichtheid op waardecreatie kan leiden tot economische malaise of zelfs crisis.
Een bron van kennis voor financieel managers en analisten
Waardering dient zowel als een studieboek als een naslagwerk voor (toekomstige) financieel managers en analisten die geïnteresseerd zijn in diverse aspecten van bedrijfswaardering. Of het nu gaat om het schatten van de waarde van alternatieve concern- en bedrijfsstrategieën, het beoordelen van cruciale transacties zoals fusies, overnames, desinvesteringen en herkapitalisaties, of het bepalen van de resultaten en richting van uw bedrijfsactiviteiten door middel van value-based management, dit boek biedt u de nodige kennis en inzichten.
Een blik in de expertise van McKinsey & Company
McKinsey & Company, opgericht in 1926, is wereldwijd een toonaangevend adviesbureau voor vooraanstaande bedrijven. De auteurs van Waardering zijn huidige of voormalige partners binnen de Corporate Finance-praktijk van McKinsey & Company. Met hun gezamenlijke ervaring hebben ze meer dan vierhonderd bedrijven in veertig landen bijgestaan op het gebied van concernstrategie, fusies en overnames en value-based management.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 2,6 cm |
Gewicht | 819 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 490 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2011 |
Algemeen
EAN | 9789052618609 |
---|---|
Merk | Academic Service |